Impedanssi laskutoimituksen jännitelähdettä eksitaatioon

S

Spinoza

Guest
Olen yrittänyt laskea impedanssi dipoli napa antenni, joka on innoissaan jännitelähteen vuonna HFSS v9.2.1. Voin käyttää kenttiä laskin laskea nykyisestä keskellä jännitelähdettä linjan. Minun pitäisi sitten pystyä saamaan impedanssi jakamalla jännite virtaa. Olen suunnitellut dipoli 130Mhz ja teki mitat dipoli ottelu. Minun pitäisi saada noin 75 ohmia 0 asteen vaihe vaan im Liikkuminen 40 ohmia noin 30 astetta. Olen käyttänyt kentät laskin keittokirja että Ansoft vapautetaan. En ole varma, jos minun suljettu linja laskea nykyinen on liian suuri tai liian pieni ja vaikka minulla olisi se sijoitetaan oikein. Olen tehnyt kaikenlaisia muunnelmia kokoa ja sijaintia suljettu linjaa, mutta ilman succes. Olen huomannut, että tämä on myös yleinen ongelma monille ihmisille, jotka haluavat kiihottaa niiden rakenne jännitelähdettä ja löytää impedanssi. Olen liittänyt ohjelmassa, että olen parhaillaan. Olisin todella kiitollinen mitään apua tähän. Ideat tai vastaukset ovat erittäin tervetulleita. Ja mielestäni tämä olisi erittäin hyödyllinen tekniikka monia ihmisiä, jotka haluavat käyttää jännitelähdettä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back