impedanssi matching. Antennin simulointi

G

GVVIN

Guest
Minun täytyy sovittaa minun antennin impedanssi 48 - j 148 ohmia. (Mikrosiru impedanssi). Joten konjugaatti että pitäisi minun antenni impedanssi. Kuinka mitata tämän? Yleensä meillä on 50 ohmin järjestelmää ja käytämme 50 ohmin portti. Voimmeko käyttää 48 ohmin portti sarjaan noin 1 PF kondensaattori (mikä on impedanssi n.-j150 ohmia @ 950 MHz) ja sitten kytken antenni mittaukseen. Onko jollakin muulla tekniikalla. Olen käyttäen CST minun simulaatioita. Thanks GV

Onko niiden mitään määräystä teidän muotoilu käyttäen LC piirien siirtää impedanssi 50ohm. Tämä ratkaisevat useimmat ongelma. Jos ei kerro minulle. Thanks,

Hi Sinun impedanssi 48-j148 ohmia voidaan mitata normaalia 50 ohmin järjestelmäksi. Normaalisti sinä katsot keskellä Smith chart (50 ohm), mutta nyt ottelu-"piste" on vain toisessa paikassa (48 + j148). Se on sama Matching tekniikkaa kuin ennen ja samalla kun mittaat sitä. Terveisin

Kiitos vastauksista. Yritän suunnitella UHF RFID Tag-antenni. Mikrosirun impedanssi on 48-j148 ohmia. En voi käyttää LC sovitus todellista tilannetta. simulointiin voin. Kyllä Vastaavat voidaan tehdä, mutta miten määritellä satamasta, jos käytän kehäantenni, yritin edustamaan tag impedanssi käyttäen sarjavastus ja kondensaattori ja ottelu antenni siihen. I couldnt löytää mitään monimutkaisia portti myös CST. Toivottavasti olen selittänyt huoleni selvästi Kiitos etukäteen GV

Voit helposti simuloida satamat impedanssi joilla reaktiivisen osat HFSS tai ansoft suunnittelija. Yritä käyttää Ansoft suunnittelija (Studet versio ilmainen) Helppo käyttää UHF RFID simulointi.

Voit sovittaa monimutkaisia impedanssi myös voimalinjat sijasta käyttää LC piirien

[Quote = GVVIN] Selitys liitteenä [/quote] Entä kuvio u käyttää tag antenni??? jos muokkaat kuvio simulointityökalu olen kuvaillut ennen (voimalinjat toimii kondensaattori, vastus tai kela), et ll ei olla tarvetta kondensaattorin tai vastuksen. Joten yritä käyttää ansoft suunnittelija (SV) kiinnittää antennin malli ja käyttää kuilu lähde. näet mitä parametri u on raportteja (S, VSWR, impedanssi jne.) Onnea. :)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back