Impedanssi Muuntajien ja äänen vahvistin

A

alunaro

Guest
Hei

Minulla on kolmas osa piiri tehdä joitakin valoja dancing äänen kanssa, mutta se ei yleensä toimi.Joten olen yrittänyt tehdä sen, mutta minulla on ongelma impedanssi transformet liittää Circuito on mi Hi-Fi vahvistimeen.Se on 50 50 W rms lähdössä, 6 omh impedanssi, ja i käyttää 6-2k ohm impedanssi muuntaja, mutta tuotoksen voltaje vuonna sellaisen on tooooo korkea (jos vahvistin tuotokset 35V, impedanssi muuntajan lähtöteho 350 V tai enemmän).

Haluaisin tietää, miten laskea oikea impedanssi Minun täytyy liittää virtapiiriin minun HI-Fi Sound vahvistin, tai miten vähentää voltaje ilman damagin vahvistin (tietenkin!).En ole löytänyt mitään tietoja siitä internet, ja minun sähköisen tietämys ei riitä, että xD

Kaikki apu on hyvä!

thaks!

Suorita muuntajan toisin päin niin se toimiin jännite alas.Vähentämään entisestään muuntajan Lähtöjännite, käytä vastus jakaja.Haluatko hana kaikkialla vahvistin tuotos on korkea impedanssi, joten se ei ole jätettä valtaa.

Oletan, että käytät audio käynnistävien lampun kuljettajia.

Kyllä se on valvoa valaisimien kanssa musiikkia.
jos minun pitäisi liittää voltaje jakaja?Kun ensimmäisen tai toisen kela?Perusjäämä on liitetty sen Hifi-järjestelmään, ja seurauksena valvontaa circtuit valaisimia.

I undestand miten voltaje muuntaja toimii, mutta impedanssi yksi ...En voi ymmärtää täysin.No ..Se on puoli kertaa proyect ..todella tällaista proyects, että yksi ei muodosta mounth muihin xDD A neverending proyect ..hehe

Kiitos.CU

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back