Implimentation I2C välillä Microcontroller ja TC65

E

EmbeddedSoftware

Guest
Hei Yritän käyttöliittymä tc65 ja mikro-ohjain (R8 Tiny sarja) kautta I2C mutta en pysty to.With sama koodi pystyn käyttöliittymä kaksi ohjain. TC 65 tarjoaa joitakin AT-komennon avulla I2C viestinnän TC65 loppu, ja olen käyttäen same.Is mitään lisälaitteita piirit vaativat TC 65. Kiitos jo etukäteen

Hi Yritä jotta I2C on TC65 käyttäen UART ennen yrittävän viestiä I2C väylä. Kaikki parhaat Bobi [color = blue] mikro asiantuntija [/color]

Yritin samaa. Kautta UART olen mahdollistaa I2C on tc65 mutta jos yritän nähdä SCLK pin tc65, niin en saa kelloa itself.I ajatus voisi olla se tc65 ongelma, vaihdoin että myös mutta ongelma pysyy samana.

HI Oletko lisätä Vedä vastus I2C väylä välillä TC65 ja ohjaimen? Annoksen ohjaimen tuki laitteisto I2C tai käytätte Software (bittinen paukutti) I2C? Kaikki parhaat Bobi

Olen revitä vastus. Ohjain tukee I2C viestintä laitteita. Käytän r8c1B mikro-ohjain ja että olen kirjoittanut orja vastaanotin ja orja lähettimen koodia. koodi on täydellistä työ kun olen kahdella mikro-ohjain. Yksi orjaksi ja muiden kuin mestari mutta tc65 en voi selvittää, miksi se ei toimi. Jos olen tarkistaa kellon SCLK ja tc65, en saa kelloa itse Plz auttaa minua

Hei Laita taitekohta käytät virheenkorjauksen keskeyttää palvelun rutiini (jos käytät keskeyttää) tai yritä testata ACK Kun olet lähettänyt orjan osoite Olipa gos OK - jatka samalla tavalla kunnes debug koko koodi Olipa tämä ei Go - luultavasti laite osoite on väärä Kaikki parhaat Bobi [color = blue] mikro asiantuntija [/color]

TC65 toimii päällikön I2C väylä niin uC pitäisi toimia renkinä. Sinun komento TC65 heittää UART avata I2C laitteisto käyttäen AT ^ SSPI komento. Voit myös laittaa ylösvetovastus vuodesta TC65_SCL ja TC65_VDD ja TC65_SDA ja TC65_VDD. Laitoin 10k vastus.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back