INL ja DNL kysymys

J

jeniin

Guest
Dear all,
Teen 12-bittinen DAC.Olen simulointi kehitysapukomitean HSPICE noin FF, TT, FS, SF-ja SS.
Mutta DNL ja INL ovat suurempia kuin 1LSB in FF ja SS. (Noin 2LSB)
Minulla on kysymys.Jos minun layout käyttö Q ˛ random walk, voi minun INL ja DNL olla pienempi kuin 1 LSB? Kiitos.
Rinnalla FF, TT, FS, SF-ja SS, mitä minun pitäisi ajaa HSPICE?

Onko hohtaa sinun suunnitteluun?
Minusta inl ja DNL ei ole pienempi kuin 1LSB käyttö Q ˛ random walk
terveisin

Ensiksi haluan tietää, miten voit simuloida ja mitata INL ja DNL DAC.

Jos käytät käyttäytymisen mallin, olen sitä mieltä, että INL ja DNL voi saada, muuten olen sitä mieltä, että tulos on doublt.

INL ja DNL DAC on staattinen parametri, vain siru on valmistettu, parametri on meanful.Ne charactize epäsuhta transistorien noin valmistaa.

Hi, jeni

Voitteko kertoa minulle, miten simulointi INL ja DNL siitä kehitysapukomitean HSPICE?

Miten jossa simuloinnin edellytys parametrin HSPICE?

Voitko kirjeitse tai sähköpostitse esimerkki minulle?

Teen 8-bittinen nykyinen-ohjauksen DAC.

Paljon kiitoksia, jeniä.

Neter

neter kirjoitti:

Hi, jeniVoitteko kertoa minulle, miten simulointi INL ja DNL siitä kehitysapukomitean HSPICE?Miten jossa simuloinnin edellytys parametrin HSPICE?Voitko kirjeitse tai sähköpostitse esimerkki minulle?Teen 8-bittinen nykyinen-ohjauksen DAC.Paljon kiitoksia, jeniä.Neter

neter kirjoitti:
Hi, jeni

Voitteko kertoa minulle, miten simulointi INL ja DNL siitä kehitysapukomitean HSPICE?

Miten jossa simuloinnin edellytys parametrin HSPICE?

Voitko kirjeitse tai sähköpostitse esimerkki minulle?

Teen 8-bittinen nykyinen-ohjauksen DAC.

Paljon kiitoksia, jeniä.

Neter

yeb kirjoittaa:
Omat tulot ovat pulssia signaaleja.
Sitten lukea tuotos tietoja.
Ehkä voit käyttää Matlab hallita tietoja.
Tämän jälkeen sinun voi saada INL ja DNL.Hi, jeni

Voitko kertoa minulle deltail Matlab-algoritmi koodi tai esimerkiksi koodin simulointi INL ja DNL menetelmä?

Kiitos youvery paljon.

Jäljittelemään INL ja DNL on HSPICE ja Specture on kova ja jätteiden time.Ususlly simuloida muuttajan FFT on myös taloudellinen tapa.

schwang1970 kirjoitti:

Jäljittelemään INL ja DNL on HSPICE ja Specture on kova ja jätteiden time.Ususlly simuloida muuttajan FFT on myös taloudellinen tapa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back