Interconnect valittu kerrosta PCB

A

andre_teprom

Guest
Hei, minä tarvitsen suorittaa reititys palje QFN-64 komponentti. Mutta tämä komponentti on laaja maa kuvio pintakerros, harvojen jäljellä tilaa työskennellä. On mahdollista käyttää VIAS kytkettävien kerrosta tässä maassa? Thans etukäteen. + + +

Hei, Sinä tarkoittaa barryed kautta `s, tai jotkut niiden on peräisin pintaan (tässä käytännössä alhaalta) jonkin sisäkerros (t) _blind kautta` s? Ne ovat tietenkin molemmat mahdollisia, sen lopulta hinta kysymys :-(. Vain pad (tai maa kuvio) alla IC on jonkinlaisella vähäinen potentiaali contact_usually GND (tai useimmat negatiiviset), mutta ota aina kertaa pls oikeat tiedot arkkia ... K.

Hei karesz, kiitos paljon. Oikeastaan ​​hinta on kohtuuton. R [] 's

Hei Ramos, mielestäni hinta ei ole kaikissa tapauksissa niin katastrofaalinen, mutta ei kenties country riippuen liian ... Jostain projektin tein pyysin paikallisia PCB vapauttaja; olin suhteellisen yllättynyt (positiivinen), kuin hän sanoi, että minun täytyy laskea niin 15-20% Ylihinta sokeille Vias. Ehkä voit lähettää toisille / ulkomaisilta tuottajilta liian? Grüsse! K.

Mukaan lukien sokeat ja haudattiin reikä piirilevytuotanto monimutkaisia, ne täytyy porata useita kertoja, joten hinta olisi korkeampi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back