interdigitation-Minun täytyy layout seuraavat, ehdotus?

K

k_90

Guest
hi minun layout seuraavat: = 32 b = 16 c = 8 d = 4 e = 2 f = 1 Ajattelin aaaaaaaabbbbccdaaaaaaaabbbbccde F edccbbbbaaaaaaaadccbbbbaaaaaaaa mitään sugestions?

Jos pidät tätä kuvasuhde - miksi ei? Kuitenkin, olisin ehdottaa 8x8-array (sisältää 1 dummy), ja 36 mallinuket ympärille (joka voi olla lyhyempi).

Taidan 8x8 array mutta en ole 100% miten parhaiten antaa se pois! Minun on myös paikka toisessa 10 portit jonnekin jotka eivät ole yhtä kriittisiä.

[Quote = k_90] taidan 8x8 array mutta en ole 100% miten parhaiten antaa se pois! [/Quote] Kokeile mukava sekoitus kuin että teidän ehdotti lineaarista. Parempi sekoitus saavuttaa vähemmän varianssia, mutta tarvitsee enemmän (symmetrinen!) Reititys vaivaa ja alue. [Quote = k_90] Minun on myös paikka toisessa 10 portit jonnekin jotka eivät ole yhtä kriittisiä. [/Quote] Voisit käyttää ympäröivä ulkopuolella tutteja näitä!

Hei Mielestäni tällä tavoin sen hyvä (ottaen huomioon reititys) BAAAAABAAAAAB ABACDACADCABA BCABE BF BEBACB ABACDACADCABA BAAAAABAAAAAB osalta Rajesh

Kyllä, erittäin hyvä symmetria (2 tutteja mukana). Yritä pitää symmetrian kanssa reititys, too! Cheers, erikl

Guys ... Parempi mennä ... ensimmäinen interdigitation kuvio ... nykyisille peilit se riittää ... yksi muutos on tuoda yhteen ds yhteen ja tehdä niistä 2D toisesta päästä toiseen toisessa lopussa .. niin että te cam poistaa leikkaukset ....!!! korjaa, jos olen väärässä missään ...!!!

[Quote = varma_cs012] Guys ... Parempi mennä ... ensimmäinen interdigitation kuvio ... nykyisille peilit se riittää ... yksi muutos on tuoda yhteen ds yhteen ja tehdä niistä 2D toisesta päästä toiseen toisessa lopussa .. niin että nokka poistaa leikkaukset ....!!! korjaa, jos olen väärässä missään ...!!![/quote] Luuletko ketjusta 63 transistorit (joiden leveys gateLength + S + D yhteystiedot) johtaa hyvä kuvasuhde pieni epäsuhta?

Päädyin tekemään .... Z1 = ABACAGBADAEBACAGBA Z2 = ABACAGBADAGBACAGBA Sitten on (kaksi riviä): Z1 F Z1 Z2 X Z2 x on dummy laite. työ tehdyksi:)

Hyvä kuvasuhde! "G" ovat oman ei-kriittiset portit? Sitten olisin laittaa jokainen 2 heidät ulkopuolelle, koska "nuken tilalle". Mutta nyt ei muuta! ___ BTW (vihjaa): Ennen piirtämistä, valitse Asetukset -> Näyttö ... (O) ja "Näytä teksti Perustelu". Sitten jopa yksittäinen merkkiä on luettavissa ;-) Oh, juuri näin sen: Kiitos paljon ystävällisistä lahjoitus! Ja onnittelut teidän tapeOut! erikl

Kyllä osa annoksesta on mukavaa, aproaching kuvasuhde kohti neliön IA aina hyvä vähentää x, y kaltevuus effects.Also En näe nuken transistorit päissä, käyttöön dummy transistorit lopussa on tärkeää huolehtia etsaus ja Myös ympäristö on sama kaikille transistorit. [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 16 minuuttia: [/color] [/size] Guys, Onko sinulla tämä kirja: IC Layout perusteet: käytännön opas Christopher Saint, Judy Saint Voitko pls lähettää että minun mail rajeshkr1979 (at) rediffmail.com kiitoksia muh-Rajesh

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back