interface piiri on TCD1304

A

ahgu

Guest
Minulla on kysymys, joka koskee liityntäkohtaa TCD1304 Toshiba lineaarista rakennetta rahanväärennöstietokantaan.

Mistä päälle ADC?
Miten yhdentymisen aikaa valvotaan?
jossa signaali raivaa pois käsittelyssä?

Jokainen oli experienece tämän lineaarista rakennetta?

kiitos
ahgu

Olen alkanut kehittää liitäntä, mutta se on leatle bittinen hidas prosessi, koska olen työskennellyt minun PhD.Mutta jos Haluaisit voisimme olla yhteyttä.

Ajatuksenani on tämä: Kello on peräisin CPLD,
varo noin kello olosuhteissa.On hyvä explaination noin ajoitus sivulla 8 lomakkeessa.Valotusaika on avattu putoaminen reunan SH ensi kuuluvien reuna SH jälkeen, että nousu HVK aletaan lukematilassa CCD.

Ajatuksenani on saada AD9826 (Suosittelen Voit vierailla www.analog.com) kerätä tietoja ja sitten ruokkia niitä SRAM.

Oletan, että tämä veekend aion yrittää lopettaa testin aluksella vain nähdä muodosta, lähtösignaali.Tästä olen shoud päättää, jos se on necesery käyttää HVK-tilassa vai ei AD9826.Tällä hetkellä olen juuri tehnyt taajuus kärkiharppi vuonna Verilog ja olen höyläys työskentelemään leatle hieman pian minun lasketaan; asetuksella alkaa tuottaa hyödyllisiä tuloksia (indetermined aikaa, mutta toivottavasti pian).

Jos haluat, voin lähettää sinulle tietoja rahanväärennöstietokannassa heti kun olen lopettanut, että pienet protoboard.
(Tällä hetkellä - CCD hallitus on valmis, FPGA - ei, UC - lähes valmis, testi aluksella - ei vielä.)

Haluaisin käyttää sitä CCD detektorin minun spectrograoph, mikä on Sinun Idea?
Onko sinulla tapa saada TCD?
Tällä hetkellä olen din't löytää sen milloin tahansa jakelija, että reselers työtä (schukat, Farnell, digikey ...).
Minulla on vain yksi rauhan ja pelkään, ei tuhota tai degradate sitä.

Jos haluat olla yhteyttä concernig tästä aiheesta, ota yhteyttä minuun:
nsakan AT phy DOT bg DOT ac DOT yu
(Luin sen seeral kertaa päivässä)
Jos roskapostin detectio hylkää Voit ottaa minuun yhteyttä on
nsakan AT mail DOT ru
(Luen sitä aika ajoin)
tai täällä
(sama kuin mail.ru)

Ystävällisin terveisin,
NenadLisätty jälkeen 14 minuuttia:I unohtui ADC - Analog Devices on tehnyt extremley nice IC, 16 bit 15MSPS.Se on integroitu preamplifier säädettävällä offset ja saada.

Mitä AD muuntaminen aikaa, yksi solu lukematilassa viime 4 päällikön kello sykliä (4 x 2MHz) on TCD.Minun täytyy ssample joitakin tietoja osciloscope, ja minulla on jonkinlainen käsitys siitä, minkä signaalin ja tila on ADC (Oletan, että minun on käytettävä CDS-tilassa, mutta ...).

Varman aika ADC aloittaa olisi jonnekin kolmansien kellon aika mielestäni.Jos haluat olla yhteydessä,
voisin lähettää sinulle muodossa analogista signaalia heti kun olen lopettanut testin aluksella.

Ystävällisin terveisin,
Nenad

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back