A
Antoine Magdi
Guest
ensimmäinen, kiitos käsittelyssä viestiini ...Olen newbie vallan valvonnan ja minulla on paljon ongelmia, AC ...Toivottavasti en häiritse sinuaYstäväni teki tuulivoimalan sähkön, he vihdoin saapui 2 johdot jokainen on 12V dc/40A ....he haluavat siirtää sen 220V AC ja liikaa valtaa, he haluavat tallentaa sen akku 12V/40A myös ...ja minun täytyy valvoa ...kysymykseni:1) koska ajatus invertteri perustuu kellon lähde, miksi on parempi (esim.) IC 555 tai 4047, ja jos minulla on valita piirin liitetiedostoista kaavioita, minun valintani on perustuttava siihen, mitä?!2) miten voin tietää, onko tuotos signaalin liitteenä piirien kanttiaalto tai siniaalto, (jos on kyse kanttiaalto ei joka tekee vahinkoa mahdollisesti induktiivinen piiri syöttää tämän kanttiaalto?!)3) jonka muotoilu on parempi, yksi perustuu mikro-, tai vain kellon lähde?!4) nimellisteho on 480 wattia Kuten huomaatte, ja verkkoon ei kuluta kaikkea tätä valtaa ...Miten periä akkua liikaa vallan ajalta, jolloin ei ole riittävästi tuulta (ja miten voin suojata ylihinta)5) miten voin suojata vaihtosuuntaaja alkaen ylikuormitukselta ...voin toteuttaa vaihtaa katkaisijan välillä tulo (Wire 12V) ja invertteri tai on parempi ideaLopuksi, kiitos ystävällisesti lukea kaiken tämän viestin ...Olen hyvin kiitollinen, jos olet auttanut minua.