iPod USB ongelma

J

jrguy8

Guest
Olen kolmasosaa gen ipod.i vahingossa irti sen pc usb, mutta silti näyttää ruudulla "Älä irrota".nyt pc ei tunnustanut ipod ja se osoittaa, "USB-laitetta ei tunnistettu" ..
ei joku tietää miten korjata?
kiitos.

Katsokaa tätä linkkiä:

http://forums.ipodhacks.com/archive/index.php/t-1149.html

Mukaan tällä sivustolla.Et pidä valikkoa ja keskustan painikkeet 8 sekuntia.Ilmeisesti tämä sitten ei jonkinlainen soft reset.

please help.iPod on kolmasosa gen ja se käyttää CY7C68013-56LFC yksi mikro sen USB I / O.Toivon vain korvata tukevat osat, joita ei ole, että USB-ohjain siru.

Saitko seuraavat?

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=61711

Ollakseni rehellinen,
en omistat i-Pod itseäni.Siksi en voi ainoastaan antaa yleisiä neuvoja.Kuitenkin, kunnes joku enemmän tuntevien vastaa:

1.Täysin Laskuta yksikkö.
2.Siirry toiseen tietokoneeseen, joka ei ole koskaan ollut i-Pod asennettu ja liität sen USB: n kautta.Jos tietokone tunnistaa sen ja alkaa pyytää kuljettajia, niin ongelma on ohjelmisto asentaa alkuperäisen PC eikä i-Pod.
3.Jos toinen tietokone ei myöskään tunnista sitä, kokeile toista kaapelia.On mahdollista, että kaapeli on huono.
4.Kokeile tätä i-pod vaikea nollata:
http://www.activewin.com/tips/tips/apple/ipod/7.shtml
5.Soita tai e-mail Apple tästä ongelmasta.

Huomautus: USB on tarkoitus olla kuuma plug-liitäntä.Tapittamalla tai irrottamalla laite aikana ei ole tarkoitus vahingoittaa laitteistoa.Se, että laite on keskellä operaation, hot plug saattaa vioittaa tietoja, jotka on mielestäni ole tapahtunut.

Onnea.

--- Steve

banjo wrote:Huomautus: USB on tarkoitus olla kuuma plug-liitäntä.
Tapittamalla tai irrottamalla laite aikana ei ole tarkoitus vahingoittaa laitteistoa.
Se, että laite on keskellä operaation, hot plug saattaa vioittaa tietoja, jotka on mielestäni ole tapahtunut.Onnea.--- Steve

jrguy8 wrote:banjo wrote:Huomautus: USB on tarkoitus olla kuuma plug-liitäntä.
Tapittamalla tai irrottamalla laite aikana ei ole tarkoitus vahingoittaa laitteistoa.
Se, että laite on keskellä operaation, hot plug saattaa vioittaa tietoja, jotka on mielestäni ole tapahtunut.Onnea.--- Steve

banjo wrote:Huomautus: USB on tarkoitus olla kuuma plug-liitäntä.

Tiedoston varaamistaulukko, FAT, on linkitetty lista.On aina tallennetaan kiintolevylle tai flash-asemaan riippuen pelaaja.Kun kopioit tietoja I-Pod tai muita mp3-soitin, OS on kirjoittaa uusia tietoja FAT.Jos se on keskeytynyt aikana kirjoittaa, FAT-taulukko on vioittunut ja linkitettyjen luettelo on rikki.
Yleensä tämä on kohtalokasta laiteohjelmisto on pelaajan ja joko vaikea palauttaa tai uudelleen tallennustilaa vaaditaan.Minulla oli pelaaja, jolla on removeable flash-kortin, että tämä on tapahtunut usein.Pelaaja asettaa erityisiä tiedot FAT-taulukkoon.Jos olen uudelleen kortin kortinlukijaa tai muuta laitetta, MP3-soitin ei tunnista sitä.Minulla oli alustaa se pelaaja saada se toimimaan.
Koska herkän luonteen FAT-taulukko, siksi Windows on kaikki nämä varoitukset sammuttamalla USB-laite, ennen kuin katkaiset sen.Kiertämällä sitä pois vain Windows vakuuttaa, että kaikki kirjoittavat, että laite on valmis ja hakemusta ei avata tiedostoja laitteeseen.Se ei itse sammuttaa laitteiston, se vain vakuuttaa, että laitteisto on passiivisessa tilassa ennen katkaisemista.

---- Steve

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back