IR anturin moduuli antaa matala pulssi, joka menee erittäin nopeasti

S

shaz

Guest
rakas frndz Olen suunnittelemalla tätä IR anturimoduuli .. piiri daigram on kuten alla .. nyt kun olen testata, IR-anturi antaa signaalin eli., alhainen pulssi alle yksi sekunti ja sitten menee korkealla. Annan taajuus tuotos oscilltor kuin 38khz. auttakaa minua selville virheen

Mielestäni kanssa Vishey laitteella ne on suojata mechanizem vastaan fulse signaali. Yksi sen piirre on, että se agnore continuse signaalin vaikka se 38Khz, jos se ei ole pois kertaa. Mielestäni et ole sitä sinulle 555 joten ehkä ongelma.

Anteeksi, mutta en voinut ymmärtää, mitä ur yrittää sanoa ... Mitä minun pitäisi tehdä sitten

Panasonic vastaanotin estää liian pitkä pulssi ketju. Lähetetyn signaalin on oltava muodossa murtuu niin siellä on tauko väliä murtuu. Tämä on tehty paremmin Häiriönsieto. Yksinkertaisesti Lataa datalehti oman Vishay vastaanotin. Sieltä löydät yksityiskohtainen selvitys.

Mitä Borber sanoo, että vastaanotin on asetettu jättää jatkuvasti signaalia. Käyttöturvallisuustiedote mukaan laite tarvitsee nähdä "Burst" ei jatkuvaa signaalia. Periaatteessa muokata piiri niin, että kun painat nappia 555 alkaa värähtelevän. Voit tehdä tämän lisäämällä vastus välillä maahan ja pin 4 sanovat 10K. Sitten laittaa SPST vaihtaa V + nastaan 4, 10K risteyksessä. Koska PIN-4 on nollata PIN kun se on alhainen 555 on pois päältä. Paina kytkin, pätee V + pin 4 käynnistämättä 555. Näin kun painat kytkimen rele pitäisi jännitteettömäksi niin kauan kuin kytkin on hallussa tai niin kauan kuin laite luulee sen oikean signaalin. Onnea

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back