N
nikhilele
Guest
Olen desgning IR läheisyys anturi automaattinen valojen Käytän TSOP1738 IR anturi, joka on alle tietomuoto
Jos me antaja Seuraa tätä saamme hyvin vähemmän erilaisia, jos tunnistus Nyt pystyn transmitt samankaltaisia muotoon säädin läheisyyden havaitseminen Olen samanaikaisesti havaita samaa kaavaa joka lähetetään eli en tarvitse raskasta moniajoa. Haluan käyttää sama rekisterinpitäjä lähettämiseen ja ja vastaanottaa niin paljonko tämä on mahdollista olen saanut menestystä, mutta ei virheetön. I on vähemmän nopeutta ja ole immuuni muiden IR-lähteiden, kuten television kauko-
Code:
For tunnusmerkki välillä datasignaali ja häiriöitä signaalin kantoaalto, puhjeta pituus ja käyttömäärä. Datasignaali tulee täyttää seuraavat ehdot: • Kantoaaltotaajuus pitäisi olla lähellä keskustaa taajuus bandpass (esim. 38 kHz). • Burst pituus on 10 kierrosta / räjähtää tai kauemmin. • Jokaisen haljeta joka on 10 jaksoa ja 70 jaksoa kuilu aikaa vähintään 14 jaksoa on välttämätöntä. • Kutakin räjähtää joka on pidempi kuin 1,8 ms vastaava kuilu aika on tarpeen jossain vaiheessa tietovirran. Tämä kuilu aika pitäisi olla vähintään samelength kuin räjähtää.