IR-kauko interence muiden kauko

S

suryakant

Guest
Hei kaikki,

Olen kehittää yksi IR Remote (RC5)-pohjainen sovellus.Miten voin varmistaa, että olen osa-osoite ei ole ristiriidassa muiden kauko (kuten TV-, musiikki-, kannettava tietokone, AC jne.)?

Verkosta, tulin tietää, että joitakin osa-osoitteet on varattu ..voin käyttää niitä?tai on olemassa erityinen osa-osoitteita, joita voidaan käyttää räätälöityihin sovelluksiin?

Kiitoksia kaikille.

Olet lähetetty harrastus foorumilla.Onko hakemus ainoastaan omaan henkilökohtaiseen käyttöön?Vai oletko kehittää tuotteen myyntiin?

Jos olet kehittää vain omaan käyttöösi, ehdotan valita osa-osoite laitteen et omista ja todennäköisesti kohtaavat.

Jos olet kehitetään myytävänä, sinun todella täytyy ottaa yhteyttä Philipsin ja keskustella lupa niiden pöytäkirja ja saada liitetään osa-osoite niistä.Muuten voit joutua oikeudelliseen vastuuseen toimista myöhemmin.

Käyttäen varattu osa-osoite tietämättä miksi se oli varattu on riskialtista.Jos se oli varattu tulevaa laajentumista, käyttämällä sitten se ei aiheuta ongelmia.Ainakin, se ei aiheuta ongelmia, ennen kuin tuleva laajentuminen tapahtuu.Me kaikki olemme harhauttaa uskomaan net on kaikki uusimmat tiedot.Itse asiassa monet sivustot sisältävät erittäin vanha info.Sub-osoitteita on voinut varata aikaa verkkosivuilla lähettänyt tiedot, mutta ovat nyt käytössä.Jos se oli varattu, koska se vierailuja joitakin erityisiä liikennemuotojen joidenkin laitteiden, niin sen käyttö voi olla hyvin arvaamattomia tuloksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back