IR2110 testi ajo mosfet

E

etiquoe

Guest
Hei, aion käyttää ir2110 ajo minun BLDC h-silta. niin testaukseen, olen liittänyt sen kanssa mosfet näin: Syötin Lin tappi 60Hz invertoimattoman PWM signaali, ja 60Hz kääntäen PWM signaali Hin pin. ja esilatauskondensaattori, käytän 0.1UF keraamisia ja 47UF elektrolyyttinen rinnakkain. mutta molemmat MOSFETs sai melko lämmin muutaman sekunnin, ja sitten vaurioitunut. tarvitsevat apua: | ketään?

Kaavio näyttää OK, mutta käytettiin 1N4148 kuten bootstrap diodi, joka voi mahdollisesti vahingoittaa 47 uF käynnistysvirran. I olettaa, että puuttuu yhteys kuorman ja FET tulos on vain piirustuksen vika. Jos 1N4148 tarkoittaa virtaa, on luultavasti ongelma tulo aaltomuodon, tai todella piiri eroaa kaavamaisen.

niin, mikä sopivista diodi minun piiri? todellinen piiri on sama kaavamainen, ja syöttö aaltomuoto, kun i edellä on mainittu. miten olisi kuollut aikaa? eikö myös ongelmaa?

60 Hz: lle, 1N4001 olisi ok Deadtime voi olla ongelma. Jos tulosignaalit ovat täsmälleen käänteinen (ei päällekkäin), IR2110 epäsymmetrisiä vaihtoaika olisi riittävä, jotta rajat johtumalla. Erityisen 60 Hz, lisähäviöitä tulisi olla hyväksyttävä. Olen kuitenkin samaa mieltä siitä, että saatat haluta tarjota lisää deadtime. Jos piiri asettelu ei ole kovin hyvä, risti johtuminen virtapiikkejä voi aiheuttaa paljon ongelmia.

[Quote = FVM] on 60 Hz, 1N4001 olisi ok [/quote] entäs frekvenssi jopa 20 kHz?

kiitos, olen lisännyt portin vastus arvo ja kytketty diodi rinnan portin vastus kuin-978 mainitsee antaa lisää kuolleita aikaa. se toimi: D

hi FVM voin liittää VDD tappi 5v logiikka jännite? ja voin liittää Hin ja Lin suoraan PWM nastat minun AVR microcntroller? kiitos etukäteen

voin liittää VDD tappi 5v logiikka jännite? ja voin liittää Hin ja Lin suoraan PWM nastat minun AVR microcntroller?
IR2110 tekee hyvää 5V VDD klo pienemmällä jännitteellä (esim. 3.3V), viiveaika kasvaa. HIN ja LIN voi ohjata uC tai ohjelmoitava logiikka piiri CMOS logiikan tasolla.

Kiitos FVM yritän rakentaa oman piiri ja se toimii hyvin Haluan kääntyä liian korkeita MOSFET pitkään, mutta se sammuu takia purkamista esilatauskondensaattori Haluan tietää täyttöpumpun tekniikkaa. Voitteko auttaa minua? kiitos etukäteen

Minusta ei ole mitään yleistä ratkaisua 100% korkeita kuljettaja käyttömäärä. Se riippuu jännitetasoilla, nopeudella, joka on saatavissa syöttöjännitteitä. Jotkut IRF sovellus seteleiden adressing aihe, mutta en ole vielä tehnyt piiri näin.

Kiitos FVM voitko selittää, mikä on kuollut aika? kiitos etukäteen

Hei kaikki ... miten laskea aika periode tarvitaan latauksen esilatauskondensaattori, sen varmistamiseksi, että esilatauskondensaattori täyteen? kiitos

[QUOTE = sam185, 805904] Mitä MOSFETs käytät. [/Quote] Käytän IRF1010E

[QUOTE = Hassan_zytoon, 804737] Mikä on kuollut aika? [/Quote] kun käännät korkealla puoli ja pieni puoli pois, ja sitten haluat muuttaa tila tulee taakse (käännä korkea puolella pois ja pieni puoli), tarvitset deadtime kahden edellytyksen sammuttamalla niin korkeita ja alhaisia ​​FET, jotta "ampua läpi"

Hei etiquoe, ehdotan teille ladata sovelluksen muistiin ir2110 se selitä ongelma sinulla on edessään myös.

BA159 (nopea vaihto diode) on parempi vaihtoehto vain mennä googling .. chears

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back