iskulyönti kysymys

J

jeni

Guest
Dear all,
Jos haluan mitata SFDR minun DAC.Miten käytän särkeä?
Jos voin käyttää Simulink, mutta näen kuvan särkeä?
Mikä
on vialla?Jos tiedät iskulyönti, voit opettaa minua?
Tai voit antaa minulle tietoa särkeä.
Kiitos.

Jos A / D SFDR syntyy jonka Simulink malli on paras tapa on kirjoittaa tuloksena on Matlab työtiloihin ja mitataan sitten kautta FFT on SFDR.Voit lukea ASCI vuonna Dolphin Smash ja piirtää FFT.

Jos malli on VHDL-AMS tai Spice tuottaa kanssa Smash paras tapa on kirjoittaa ASCI ja tuontivuotta Matlab.Kaikki nykyiset Spice:
n on hyvin rajallinen backprocessing valmiuksia.Peikko esimerkiksi muodostat Matlab käsitellä toimenpide yhtälöt.Joten voit kirjoittaa m-tiedostoja, joissa tehdään SFDR.

rfsystem wrote:

Jos A / D SFDR syntyy jonka Simulink malli on paras tapa on kirjoittaa tuloksena on Matlab työtiloihin ja mitataan sitten kautta FFT on SFDR.
Voit lukea ASCI vuonna Dolphin Smash ja piirtää FFT.Jos malli on VHDL-AMS tai Spice tuottaa kanssa Smash paras tapa on kirjoittaa ASCI ja tuontivuotta Matlab.
Kaikki nykyiset Spice: n on hyvin rajallinen backprocessing valmiuksia.
Peikko esimerkiksi muodostat Matlab käsitellä toimenpide yhtälöt.
Joten voit kirjoittaa m-tiedostoja, joissa tehdään SFDR.

Sinulla on luoda digitaalinen siniaallolla oli suurimmillaan arvo huippuarvo teidän D / A.Ajanjakso olisi kokonaisluku määrä arvioonne aikaa.Sen jälkeen voit käyttää suorakulmainen ikkuna.Käytä voi käyttää rakennettu fft alkaen Matlab.Jos kokonaisluku suhteessa pidä SFDR on suhde on sinewave valta valta suurin kannustin.

rfsystem wrote:

Sinulla on luoda digitaalinen siniaallolla oli suurimmillaan arvo huippuarvo teidän D / A.
Ajanjakso olisi kokonaisluku määrä arvioonne aikaa.
Sen jälkeen voit käyttää suorakulmainen ikkuna.
Käytä voi käyttää rakennettu fft alkaen Matlab.
Jos kokonaisluku suhteessa pidä SFDR on suhde on sinewave valta valta suurin kannustin.

i yrittänyt särkeä 50 tuntia, mutta ei voinut ymmärtää, miten aloittaa uusi malli VHDL_AMS perustuu.viitata opas mutta avaaminen esimerkki on given.plz auttaa minua.

antaa minulle koko proc.

1.avaamisesta tyhjä hankkeeseen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back