itse Nollaa digitaalista logiikkaa, ei virta palauttaa kiertoon

W

wwfhm2002

Guest
Minulla on idea nollata digitaalista logiikkaa virran kytkemisen jälkeen, ilman virta palauttaa piirille ja kova pin palauttaa.Ajatus on:

suunnittelu 64bit vasta, kun virta, laskuri olla tuntematon valtio, joten jos counter! = 0, voimme tuottaa palauttaa signaalin, muuten ei mitään.Teoriassa tämä logiikka ainoa virhe on 1 / (2 ^ 64) todennäköisyydellä.Ja voimme käyttää anothe pieniä vastoin muokata palauttaa signaalin aktiivista aikaa kuin odotimme.

Mitään ongelmaa?

kai sen valtio on 1 käynnisty se aiheuttaa ongelmia, kunnes se päättyy ensimmäinen määrä ja menee nollaan ..tapauksessa microprocess suunnittelua yhden vuorokauden pulssi on erittäin tärkeää ..

joten kokeilla muita CircuitTerveisin
Shankar

Olen sekoittaa ideasi.

Jos ei ole valtaa palauttaa signaalin, miksi sinun logiikan arvioida, jos se on tarpeen tarkistaa laskurin ja tuottaa sisäisen reset-signaali?

Ja mielestäni meidän on vältettävä kaikkia YK: n hallinnassa kunnossa.Laskuri ehkä 0. teidän ihanne valtio.

Edellä vastaus on oikea normaalia suunnittelua, mutta minun ratkaisu työn lisäksi.

Normaali: design valtaa palauttaa kiertoon, kun jännite on suurempi kuin kynnysarvo, palauttaa on deactive, muu aktiivinen.Tai nollata nastasta.

Oma ratkaisu: ei tarvitse tarkistaa jännite, mutta tarkista counter valtio.Esimerkiksi, jos vasta ~ = 12345 meidän luo palauttaa signaalin palauttaa kaikkiin muihin rekistereihin ja aseta vastoin 12345 (siis reset-signaali on vain yhden vuorokauden aikana pulssi), muuten ei ole nollattu.On selvää, että (2 ^ 64-1) / 2 ^ 64 todennäköisyys, tämä ratkaisu voi luoda hyvä palauttaa signaalin.

Tiedän, että tämä ratkaisu ei ole suunnittelua sääntö digitaalisen suunnittelun, mutta let's hyväksyä ensiksi, ja mieti sitten, miksi emme käytä sitä?Kiitos.Itse asiassa minulla ei ole luottamusta käyttää sitä omassa suunnittelussa, joten voit auttaa minua tappamaan sitä.

Se kuulostaa hyvältä, mutta se toimii käytännössä?
Uskon, ehkä voimme myös käyttää tätä luoda avulla kellon portille koko siru kellon jotta koko järjestelmä ei toimi, ennen kuin nollaa.

Todennäköisyys, että laskuri aikoo herätä 0 valtio on itse asiassa suhteellisen korkea useimmissa vakio solujen kirjastojen siellä.Flops on yleensä suunniteltu suosia 0 palauttaa valtiolle.Jos todennäköisyys floppi herätä 0 / 1 oli todella 0,5 ideasi olisi ok.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back