jännite AN0 ja PIC16F676

G

garg29

Guest
Hei,
Pyydän teitä katso liite.Yritän mitata jännite AN0 ja PIC16F676 mutta jännite ennen 10K vastus on 5.00volts (mikä on asianmukaista), mutta sen jälkeen vastus käy 4,84 volttia, ei voi ymmärtää ongelman.

Olen yrittänyt vähentää 10 k vastus 100 ohmia tuotannon parantunut, mutta vain 4,90 volttia.

kanisteri u haluta ehdottaa minulle oikea tapa.

Ystävällisin terveisin,
Garg
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Haluat jännitteen jakajan ei puristin kuin olet.

Try (VIN) 6.8K-AN0-2.2K - GND.

Thanks vastaamisen "blueroomelectronics", mutta uskon, että et ole 100% selvää, ja minun ongelmani.En halua siirtää alas jännitealue.FPC on antaa minulle 0-5 volttia, joka on täynnä erilaisia, mutta 10k vastus luo proble siirtämällä alas valikoima 0-4.84 volttia.

Oletko kokeillut poistaa ensimmäinen Zener diodi?
ehkä Zener myös tuo impedanssi maahan, luo jännitteen jakajan verkkoon.(PIC, I belive, on myös Tuloimpedanssi).

* BTW, 10kohm vastus on jo riittävän suuri kuin lähteen impedanssi.

hyvin, muuttaa ohjelma pic sanoa, että täysimittaisia on 4.84v sijaan 5v
tai
muuttaa lm324 saada niin, että on enemmän kuin 5v on hänen tuotantonsa, ja niin 5v on an0 tulo?

tehnyt yrität poistaa 10k vastus?
I dont ajatella Zener on hyödyllinen, koska on jo clamping diodit PIC
-
toivomme, että tämä auttaa.

Thanks everyone vastaamisen.Löysin ongelma, minun Zener oli viallinen.

Minulla oli sama ongelma kuin sinulla.Zener jotenkin aiheuttanut pisara jännite.poistamalla, että saan kaikkia jännite.Olen Dun oikein ymmärrä, miksi tosin.Olen jopa muuttaa zeners mutta sama ongelma.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back