jännitteen seurata OK johtanut

B

BURRA

Guest
Hei,
Minulla on tuote, joka on kaksi Vikasietoinen virtalähde.Mutta haluaisin saada jännitteen OK johdolla.

Virtalähteen voi 7-50 VDC tulojännite ja antaa ulos 5VDC.Nyt vain on johtanut kytketty tuotos tehonmuokkaimia.Mutta jos tulojännite on alempi 7VDC merkkivalo alkaa häipyminen mutta silti palaa klo 3VDC sisään Tämä ei ole hyvä.LED pitäisi mennä heti, jos lähtöjännite menee belove 5VDC.

Olen katselin ympärilleni, ja yksi tapa ratkaista tämä olisi käyttää OP AMP.

I wounder, on olemassa valmiita IC piirit tähän?Löysin IC 3,3, 5 ja 12 VDC syöttö, mutta vain sarjaliitäntä lukea tuloksen.Olisi hienoa, joiden vuoksi kuljettaja tuotannosta nämä ovat.

Ei kukaan ole aavistustakaan siitä, miten ratkaista tämän?

/ / Bertil

1.) Käytä LM3914

2.) Käytä OPAMP.
a) Liitä FPC Vcc jotta sääntelijän ulos (5V)
b) Aseta OPAMP "-ve panosta puoli Vcc on res.
c.) Kytke palautetta res.välillä OPAMP "-ve-ja FPC ulos.
d.) Yhdistä OPAMP " ve 'on sääntelyviranomaisen (7V ja 50V) on res mahdollisia jakajan.Irrottamista korkki.esim. 100nF olisi lisättävä välillä FPC " ve-ja GND ottamaan aaltoilu.
e.) Yhdistä OPAMP lähtö NPN-transistorin kanssa sarjan res.välillä.
f.) Liitä johti transistorin kerääjä on harhaa res.

Asennusohjelman
Aseta leikkaa jännite 5V säädin Dropout Voltage
Säädä FPC " ve-Syöttöjännite (vaihtuvakorkoisena res.) Pisteeseen vain alku kytkentä.
Led kytkeytyy pois päältä, kun syöttöjännite laskee alle tämän rajataajuuden jännite.

Hei,
Thanks for the tip, sai minut hakuja uuteen suuntaan.OP AMP ratkaisu ei oikein sovellu minulle soveltamisen vuoksi tilaa.Mutta löysin piiri nimeltä MC33161.Tämä on yleinen jännite seurata.Aion käyttää tätä.Olin myös tarve suuri lämpötila-alue -40-105 ° C, että piirin ominaisuudet.

http://www.onsemi.com/PowerSolutions/product.do?id=MC33161PG/ / Bertil

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back