jäykkä PCB / flex / johto liimaus

P

piiri

Guest
Hei, olen etsiskellä aikaa sovellus missä olen siru piin kuolee muodossa on johto kiinni hyvin pieni PCB (noin 3 mm x 5 mm) ja sitten täytyy ottaa signaalin ulos eri hallitus käyttää flex kaapeli.

Hallitus hosting siru on jäykkä eikä sitä voida flex.ongelma olen edessään, siru on sen palat (kaikki yhdessä yksi EGE) kanssa ulottuvuus 81 um x 81 um ja reuna - reuna pad etäisyys on 3 um (keskustasta keskustaan on 84um).Nyt kuulin, että palat pöydällä on halunnut olla suoraan kuolla niin että lanka side voi olla suora johto.Nyt tämä tarkoittaa palat pöydällä on erotettu 3 um reunasta reunaan, joka ei ole hyväksyttävää mitään piirilevyllä valmistaja.Olen tarkistanut useilta PCB valmistajat ja he ovat valmiita menemään niin pitkälle kuin 3 miljoonaa (raita tila / leveys).kun he sanovat 3 milj väli kaikki on reunasta reunaan?

Nyt kysymykseni on, onko teillä ehdotuksia lanka sidos Yhdysvalloissa toimivaa yritystä.ja mitkä ovat vaatimukset palat pöydällä.Voinko siirtää palat pois siru niin että jotenkin voin tehdä kaikki 3 / 4 milliä väli (henkilö, joka piti tehdä johto liimaus sanoi mieluummin tyynyt on alle pii).vai onko eri teknologiaa, joka on sinne töihin niin fine pitch laitteita?kiitos etukäteen .....

katso asiakirja sivu 4
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitetiedoston

Näyttää siltä, että joku tekee tämän hankkeen vaikeampaa kuin sen pitäisi olla ...
Ive juuri valmistunut lanka side aluksella seuraavat parametrit:

Die Koko: 3750 x 2500uM
Die pad piki: 80uM
Pad etäisyys reunasta Die: 158uM (passivointi avaamisen 4uM)
Pad muoto on kuusikulmainen: 72uM x, 113uM y.

Loin joukkovelkakirjalainan pad at 4mils x 6 milliä.Sijoitettu kaikki GND joukkovelkakirjalainoja Die lippu.(Kupari taso alle die)
Ja lopuksi kaikki signaali joukkovelkakirjat fanned ulos 100 milliä (3mil jälkeä 3mil tila)
Kyllä, se on aina reunasta reunaan.
Paketti tämän osan on 104-nastainen QFN kanssa ,4 mm piki.

Toistaiseksi ei ole ollut ongelmia valmistus.Ive myös ottanut aika minun lanka sidos henkilö vilkaista suunnittelu varmistaa, että se voitaisiin tehdä.

Jos sinulla on kysyttävää pudota minua linja.
On hyvä,

Eda

Kiitos vastauksesta.Olen tavannut lanka liimaus kaveri ja järjestely tyynyt olen omassa aluksessa, hän sanoi, että se voitaisiin tehdä.Mutta minulla on kysymys, haluan kuolla on johto kiinni jäykkä aluksella ja sen jälkeen käyttää Flex yhteen / kaapeli siirtää signaaleja toiselle FR4 aluksella.Kyse on hallituksen hosting kuolla on max koko 3 mm x 10 mm.Nyt tämä on todella pienet ja aiheuttaa ongelmia niin paljon kuin korkeutta flex kaapeli, joka tulee ottaa signaaleja ulos.On tulossa 18 signaaleja ja I dont hiippakunta jokin flex kaapelin valmistaja aikoo piki alle 0,5 mm ...ja tämä tarkoittaa i cant majoittaa 18 signaaleja 10 mm.

> Sijoitettu kaikki GND joukkovelkakirjalainoja Die lippu.(Kupari taso alle die)

on tämä kaksikerroksinen hallitus?

Toinen kysymys on, kuinka hyvä / huono se on langallinen sidos kuolla joustava painettu piiri sekä käyttää stiffner on Sirun.Ja kai vain ottaa FPC muille FR4 aluksella ja käyttää ZIF liitintä tuolla ... kiitos paljon

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back