ja Jain Sir (reg - valmistustyöt )-------- PIFA antenni

J

Jayanthin

Guest
Hi Sir,
Saat tekee valmistustyöt, ensimmäinen vaihe valmistelee naamio, ja että ihmiset kuka valmistelee peittää ne pyytävät AUTOCAD daigarm.Minun tapauksessani olen PIFA antenni on ottaa groundplane, laastari, oikosulun pin ja koetin rehu on kytketty maanpinnan tason ja säteilevän laastari.ehdottaa minua.Voin valmistautua peittää erikseen maatason ja säteilevän laastari (tarkoittaa erillistä AUTOCAD DAIGRAM) ja mitä minun pitää tehdä oikosulun pin ja koetin rehun piirtämisen aikana AutoCAD.
VASTAUS ME mahdollisimman pian

joiden osalta
Jayanthin

Hi, Jayanthin:

En ole varma, onko sinulla tarvetta käyttää 2D DXF-tai 3D DXF.Jos se on 3D DXF, voit käyttää polygonit alkaen IE3D kuin ne ovat.Jos käytät 2D DXF, voit yrittää rakentaa oman oikosulun pin ja koettimet kuin jotkut muodot kerros.Sinun pitäisi olla 3 kerrosta: (1) patch kerros, (2) perusteella layer (3) oikosulun pin välityksellä kerros (kuten jotkut muodot niiden esittämiseen).Alk. 3 kerrosta, voit luoda IE3D mallin helposti, ja voit käyttää niitä valmistukseen.

Ystävällisin terveisin,

Hi Sir,
ja koetin rehun liitin pitäisi valmistella reikä, joka on yhtä suuri kuin säteen liitin säteilevän laastari.

Hi, Jayanthin:

Mielestäni sinun tulisi käyttää monitasoista monikulmio kuvaamaan kaikkea myös laastari, maahan ja koetin jne. Kun saat monitasoista monikulmiot, voit tehdä mitä haluat.Itse asiassa, meidän tuovan kyky perustuu kerroksittainen monikulmio.Voit tuoda kerroksinen monikulmio ja käyttää niitä rakentaa laikkuja perusteet, antureista ja VIAS.Prosessi on automatisoitu on AGIF (Automaattinen geometriaa Ie3d Flow).AGIF avulla käyttäjä voi luoda IE3D malleja ja tehdä virtaviivaistettu simulaatioita suoraan laastari GDSII tiedostoja tai soluja Cadence Virtuoso.Se myös antaa käyttäjien luoda IE3D modesl myös VIAS, juote palloja ja johdin joukkovelkakirjojen Cadence Allegro PCB-ja Cadence APD pakkaamiseen.Voit luoda monimutkaisia modesl suoraan Cadence kaavoista ilman tylsiä manuaalista.Terveisin.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back