Jakaminen yhden Vcc virtalähde kaksisuuntainen Vcc / 2

E

eng_shady00

Guest
Hei, Haluan suunnitella yksinkertainen piiri tuottaa +4.5 V ja-4.5V yhdestä 9 voltin. Olen suunnittelussa pieni piiri, ja rakentamisen sijasta oman virtalähteen päätän ostaa säännöllisesti 9 voltin DC adapteri kuin virtalähde. Haluan olla käyttämättä akkuja takaamaan pitkän elämän virtalähteeseen. Mutta jotkut IC: n käytän tarvitse jakaa tarvikkeita. Myös tuottaa ± 6V 12V adapteri on hyvä. En ole varma, jos DC-adapterit tuottaa säännellyillä jännite tai ei. Jos ei minun pitäisi käyttää sääntelijät saada puhdasta jännitettä. Kirjoita? Lopuksi, koko piiri on vähän virtaa ja vetää pienellä virralla. Mutta en ole laskea nykyisestä tasan. Olen nyt tietokoneen virransyötön testi. Kiitos u niin paljon.

Kaikki OPAMP toimii yhdestä syöttöjännite jos sen tulo on puolueellinen puoleen syöttöjännite. Tulo-, lähtö ja palaute yhteisiä ehkä Kytkentäkondensaattorit. Lähetä piiri meille näyttää, miten. Useimmat AC-DC-adapterit ei ole säännelty. Heidän jännite vaihtelee koko paikka ja he ovat hum kuormitettuna. Tavallinen jännitteensäätimet tarve jännite noin 2V korkeampi kuin lähtöjännite. Matala keskeyttäneiden sääntelijöiden on jännite, joka on 0.5V yli niiden lähtöjännite.

Löysin tämän piirin. http://sound.westhost.com/project43.htm halusin jakaa sen muiden kanssa. Mitä ur lausunnon siitä. Onko se hyvä. Entä 1458? Onko se LM1458. Se on kaksi OPAMP. Onko se äänekäs tai hyvä? Voinko käyttää LM358 sijaan? Onko tämä piiri toimivat hyvin kokonaisuutena? Kiitos jo etukäteen

Mikä on piiri, joka on powered kanssa plus ja miinus 4.5V? Lähetä se ja näytämme, miten puolueellisuus niin se toimii vain +9 V tarjontaa.

Minun kytkentäkaavio ei ole valmis juuri nyt. Minulla ei ole pehmeä kopio. Olen thougt että se on helppo selittää jakaja piiri minulle, joka en voi käyttää tai hakea kaikki yleiset piiri ei erityisiä yksi. Aivan kuten piiri olen löytänyt ja aiemmin mainittiin. Mielestäni tämä piiri on yksi ongelma, se ei mainitse valtaa tai virtaraja. Vai mitä? Kiitos u niin paljon & pahoillani häiriö.

Näkyy aktiivinen virtuaalinen maa generaattori on todennäköisesti epävakaa (riippuen lähdön kondensaattorit ESR: lla on muita ohittaa kondensaattorit) ja tuottaa pieniä häiriöitä vuonna kHz. Lisäkorvaus on saavuttamiseksi tarpeen ehdotonta vakautta. Lisäksi kaksi OP: n pitäisi koskaan kytkeä rinnakkain osoittaneet tavalla ne hankkivat oikosulkuvirta toisiaan kohtaan takia offset jännite. Vaihtoehtoisesti. kääntelemällä panos kunkin OP voidaan liittää se ulostulo käyttäen 10 ohmin vastus eristää kuormaa. Vastus voidaan laskea 1 tai jopa 0,1 ohm vähentää DC-lähtö impedanssi virtuaalisen maan generaattori. Kahden toimenpideohjelmaa, pienin sopiva arvo myös dependends on suurin offset jännite vahvistimet. Edellytyksenä, OP tulisi tarjota sisäisiä turvallinen virtarajan, useimmat yleiskäyttöinen OP on. [Url = http://images.elektroda.net/50_1240468034.gif]
50_1240468034_thumb.gif
[/url]

Thanks FVM, joten en voi soveltaa tätä piiri, koska se on paitsi lisätä 10 ohm vastus palautteen polku kunkin OPAMP, (eli nastojen 1,2 ja nastat 6,7). Onko näin? Jos tämä resisrtor on samat arvot R3 & R4 tai se ei ole tärkeää. Viimeinen asia, entä käyttäen LM358 dual OPAMP. Onko se hyvä. Olisiko parempi käyttämällä sääntelijöiden. Tarvitsen apua näiden välineiden käytössä. Thank u niin paljon ur aikaa.

Saatat ei edes tarvitse jännitettä halkaisu piiri. Olen pyytänyt voit lähettää kaavamaisen piiri, joka on powered mutta et. Selittäkää mitä piiri on. Audio? Video? Valaistus LEDit?

Voisit tarkastella TLE2426 ("1 / 2 RAIL VIRTUAL GRND") TI. Kuten audioguru ehdottaa, olisi selkeämpää jos määritellään mitä halusit.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back