Java newbe - Kirjasto maahantuonti, tarvitset apua

A

al_extreme

Guest
Yritän tuoda kirjastoon ja luulen dont on hyvä, mutta en tiedä oli löytää se. Yritän tuoda javax.comm mutta minun javax Sariola ei sisällä. Comm. Käytän j2sdk 1,41 Eclipsen editori. Minä apriciate minkäänlaista apua kiitos.

älä välitä javax.comm .* kamaa Java löydät kaiken tarvitsemansa; jos classpath on asetettu oikein ja laitat kaiken sopivat hakemistot kuten asentaa sanoi, kaiken pitäisi toimia hyvin, varsinkin varmista, että classpath on osoittaen mukana JAR tiedosto. - Jayson

minun neuvoni on käyttää auringon kamaa ladata runtime ja SDK asennus rutimes ensimmäinen myös asentaa Visual C V6 runtime on oltava ESP Win XP Java niin .... Se on yksinkertainen, mutta 80 Mt + download

Java on kuin mikä tahansa skriptikielellä soitat luokan jäseniltä siellä rajapintojen otsikoita aivan kuten luokat käytettäväksi omassa luokassa tai mallin rakennetta siten lisäämällä. comm on yhtä helppoa kuin esimerkiksi se teidän luokan ja sitten soittaa sen toimintojen kautta Java-rajapintaa apis kyseiseen luokkaan tai ryhmään toiminto perustuu luokkien

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back