Johdotus / Ribbon sidos kahden eri Er substraatti

J

J0hn

Guest
Hei,

Olen utelias,

jos i lanka / nauha liimaus, kaksi 50 ohm linjat kahden substraattien (eri Er) yhdessä:

1) Ihannetapauksessa on 50 ohm ottelut 50 ohm, mutta molemmat linjasiirtona on eri leveys (eri Er), se vaikuttaa ja heikentää?

Myös lanka / nauha on taipumus tehdä joitain induktiokeloja kahden substraatti, ja tämä voi aiheuttaa epäsuhta, mitään käsitystä, miten vähentää epäsuhtaa vaikutus aiheuttaa jonka lanka / nauha?Jokainen oli kokemusta tällaisesta asiasta?Kuulin käytön pad vähentää epäsuhtaa vaikutus aiheuttaa jonka lanka / nauha, kukaan tiedä, miten edetä?Ja miten malli kaapeli / nauha liitostavalla vuonna piirin simulointi esim. ADS?

Firma ASRock powiększyła swoją ofertę płyt głównych o dwa nowe modele przeznaczone dla wciąż nieobecnych na rynku procesorów AMD nowej generacji wykorzystującyc...

Read more...

Hi John,

The bondwire otetaan käyttöön joitakin induktanssi kuten sanoitte.Ja induktanssi kasvaa taajuuden kiipeily (tai ohuempi ja pitempi lanka).

Vähentää koettu teidän piirin suorituskyky, voit käyttää korvaavaa piiri muodostaa LPF rakenne (LCL tai CLC 3rd jotta alhainen pass-suodatin).Kuten mainitsin, tyynyille otetaan käyttöön tässä korvausten piirissä.Nämä Pads kussakin 50ohm TL jossa johto liitetty toimii kapasitanssi ja johto itse toimii induktanssi (CLC rakenne).Kompensoimaan vetää takaisin oman lanka, vain asettaa katkaisutaajuuden tämän LPF edellä käyttöjärjestelmän taajuus, joka voi tasapaino teidän lanka koettu, että piiri palauttaa tappiota.

Ystävällisin terveisin,
K

Sinun on kuvitella, mitä tapahtuu sähkömoottori kenttien läheisyydessä siirtymistä.Vuonna alempi er substraatti on enemmän E alalla ilmaa ja vähemmän substraatin kuin korkeampi er materiaalia.Joten, vaikka molemmat transmisson linjat ovat "50 ohm", on epäsuhta Sähkönallien kentät kahden tiedotusvälineissä.

Nyt microstrip ei ole TEM rakennetta.Tämä tarkoittaa sitä, että ilmeinen ratkaisu aloilla on todella summattu monien eri liikennemuodot.Tämä muutos Efield on transistion voi pakottaa jotkut valta muihin kuin propagating liikennemuotoihin.Nämä muut kuin propagatin (lyhytaikainen) liikennemuotojen toimii myös kerääntyvät reaktanssin omaan kiertoon.

Joten, sinun on ehkä tehdä jonkinlainen pieni matching rakenne kahden substraattien, vaikka itse kukin näyttää 50 ohm linja.

Kiitos valaiseva minulle ....näyttää olevan hieman yleiskuvan siitä, mitä on meneillään ...Molempien substraattien ja JM Er, ajatuksen on sama 50 ohm ....voi silti olla epäsuhta johtuu alalla voimaan ...

A enemmän itsestään selvä esimerkki olisi menossa on 50 ohmin koaksiaali liitin on 50 ohm microstrip linja.On suhteellisen suuri epäjatkuvuutta siellä, mikä on yleensä mallinnettu kuin finging kapasitanssi ja joukko induktanssi.

Hei
Sinun tulisi käyttää HFSS jäljitellä tai optimoi tällainen rakenne

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back