joissa 2 aloittaa digitaalisten ASIC

S

Salma ali Bakr

Guest
Olen hieno FPGA mutta haluan aloittaa digitaalisten ASIC .... Miten voin tehdä ja mitä

käsitettä ei ole se rakentuu??

kiitos

Salma: D

osalta peruskäsitteet u voi tarkistaa Rabaey kirjan digitaalisen Relays

Rabey on mukava kirja 2 alku
periaatteen CMOS VLSI Design by weste on myös gud Book 2 alku

Sama kysely kysyi aiemmin
Tarkista puolustusviraston johtokunnan lisää vastauksia

Molemmat ovat oikein aloittaa,
mitä tunnen ja minä on aloittaa "ASIC Design" Smith. D, koska tämä kirja on sinua kokonaan (täydellinen käsitteet), jota muut kirjaa ei ole.Lisätään 1 minuuttia:Molemmat ovat oikein aloittaa,
mitä tunnen ja minä on aloittaa "ASIC Design" Smith. D, koska tämä kirja on sinua kokonaan (täydellinen käsitteet), jota muut kirjaa ei ole.Lisätään 1 minuuttia:Molemmat ovat oikein aloittaa,
mitä tunnen ja minä on aloittaa "ASIC Design" Smith. D, koska tämä kirja kertoo sinulle kokonaan (täydellinen käsitteet), jota muut kirjaa ei ole.

ja peruskäsitteet, sitten u voi wrie oman piirin avulla verilog tai VHDL!

thnx paljon tyyppejä,

Entä työkaluja voin käyttää?
ja kuinka kauan minun täytyy perehtyä niihin ja peruskäsitteet yleensä???

thnx jälleen
Salma

Jos keskitytään vain kielen osa sitä, sanovat verilog tai VHDL, u voi saada paljon ilmaisia työkaluja, jotka simuloivat your mallit.

on verilog on ilmainen työkalu nimeltä Icarus.

VHDL, mieluummin käyttää bluehdl, joka on myös ilmainen.Olen varma, että on enemmän työkaluja.

mutta sitä ennen, on hyvin varma, että olet perusteellinen perustiedot digitaalisten käsitteitä.

joten alkavat ASIC
pohjimmiltaan u tarvitse mennä verilog kieli
sikäli kuin hakuteos on huolissaan CMOS VLSI Design by Neil jätteiden ja Harris
ja toinen on uyemmera.
ja verilog tavaraa on paljon ilmaisia online-opetusohjelma on käytettävissä.

Hei,
Tämä kirja on online - http://www-ee.eng.hawaii.edu/ ~ msmith / ASIC / HTML / ASICs.htm - se antaa kokonaisvaltaisen näkemyksen ja on hiljainen hyvä - sitten u on päättää, mikä osa haluat työtä - jos haluat työskennellä backend voit kokeilla GNU työkalu Arkhimedes tai Microwind n opiskelija-painos - sekä saatavilla ilmaiseksi --
ag

EDA työkalu: DC FPGA.

DC FPGA on työkalu, joka käyttää ytimen DC ja keskittyä FPGA kirjastoon.

Tämä työkalu auttaa käyttäjää, jotka haluavat muuttaa niiden muotoilun FPGA-ASIC myöhemmin, ilman muuta rajoitteita.

Jos olet hyvin perehtynyt FPGA-suunnittelussa, mielestäni se on helppo aloittaa ASIC-suunnitteluun.
Ensin sinun on tiedettävä ASIC-suunnittelun kulkua.
kirjoittaa CODE -> toiminnallinen simulointi -> synteesi -> ajoitus analyysi -> postitse synteesi simulointi -> Layout -> postitse simulointi.
Tämän jälkeen sinun pitäisi famaliar joidenkin EDA tools
Cadence: ncverilog tai verilog-XL, Apollo jne.
synopysys: DC, PrimeTime, Tmax, ehkä voiman kääntäjä.jne.

hi u voi tutkia ASIC-järjestelmän suunnittelua 8 luvun Rabaey kirjan ja lukea käsikirjan ASIC-järjestelmän design by RAbaey joka on "rapidshire"

hi .... u voi aloittaa VHDL Douglas Perry, Its a nice kirja VHDL ja myös perus-ASIC virtaus.

on QuartusII alkaen Altera.
Se on EDA työkalu, u know.
U on tutkia verilog tai VHDL.
On monia kirjoja, mutta helpoin tapa on Web-haku.
Se on erittäin hyödyllinen minulle.

On hyvä tutkia ..
bye ~

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back