Joitain kysymyksiä ESD

L

leohart

Guest
Moi
1) Mitkä PADS tarve ESD-suojauksen ja mitkä niistä antaja on ESD välttämättä miksi?
2) Tarvitaanko erillään Power Line ESD ja sisäiset piirit miksi? Jos on possiable, PLS antaa muutamia esimerkkejä, kuten 3.3V (core) / 5V (i / o) hakemuksen ja yksi 5v application.Do tarvitsemme kolmea teho tyynyt (3.3V, 5V, ESD) entisen?

leohart kirjoitti:

Moi

1) Mitkä PADS tarve ESD-suojauksen ja mitkä niistä antaja on ESD välttämättä miksi?

2) Tarvitaanko erillään Power Line ESD ja sisäiset piirit miksi? Jos on possiable, PLS antaa muutamia esimerkkejä, kuten 3.3V (core) / 5V (i / o) hakemuksen ja yksi 5v application.Do tarvitsemme kolmea teho tyynyt (3.3V, 5V, ESD) entisen?

Hei, mutta olen huomannut, että esd käytetty erottaa vallan ja maa linja sisäisistä ckt, mitä se on?

leohart kirjoitti:

Hei, mutta olen huomannut, että esd käytetty erottaa vallan ja maa linja sisäisistä ckt, mitä se on?

(1) Niille PADS on iso NMOS (esimerkiksi kuljettajan tai kytkin) kytketty PAD ja maa, ne eivät tarvitse lisää ensiasteen ESD-suojauksen.Kuitenkin erityistä huomiota on edelleen tarpeen suuria NMOS seurata ESD sääntö.Syy on tämä iso NMOS voi toimia ESD laite.

(2) Yleensä ei tarvita erityisen syöttöjohdon ESD lukuun ottamatta muutamia erityistapauksia.Yleensä ei ole iso virta ESD normaalissa käytössä, joten sisäinen piiri voi jakaa toimittaa jälkiä kanssa ESD kanssa mitään ongelmaa.

road_0506 kirjoitti:leohart kirjoitti:

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back