Joitakin ongelmia kanssa Wilkinson teho jakaja

C

CQCQ

Guest
Hei!Minulla on joitakin ongelmia, jotka Wilkinson teho jakaja, kuva minun teho jakaja seuraavasti.

1.Aikooko TL1, TL3 & TL4 's pituus voi vaikuttaa S11 tai S22-ja S33? Jos näin on, pituus TL1, TL4 & TL4 on pidettävä erityisen pitkä kuin λ / 4 tai jokin muu arvo?

2.Olen kyllä sitä ADS, mutta en löytänyt S22 (tuoton menetyksestä PORT2 (TL3)) on erittäin huono!mutta S11 on erittäin hyvä (mielestäni), miten voin ratkaisu tähän ongelmaan?
Kiitos jo etukäteen!

CQCQ
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Tutustu näillä paikoilla.Ne voivat olla hyödyksi.Pituus, linjat on kysymys, koska ne keskustella.

h ** p: / / www.ee.bilkent.edu.tr/ ~ mikroaaltouuni / ohjelmat / magneettiset / mwpower / wilkinson.htm

h ** p: / / www.microwaves101.com/encyclopedia/Wilkinson_splitters.cfm

Hei,

Sinun pitäisi tehdä malli olet jakaja vuonna vauhtiin, ja luo sitten uusi kaavio ja laita 100 ohmin vastus välillä lähtöihin.Tätä kutsutaan co-simulointi.Sinun piiri ei harkitsee 100 ohmin vastus ja siten tuotannon yhteensovitus on huono.

Erno

The vastus auttaa eristyneisyyttä ja satamissa.mutta BAD palata menetys ero satamissa (S22, S33) johtuu impedanssi epäsuhta on näissä satamissa.Sinun pitäisi yrittää virittää pituus lambda / 4 osa saada optimaalisen ratkaisun.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back