joka mikrokontrolleri käyttää?

M

mohitgadhok

Guest
Hei, olen rakentamassa valokuituäänikaapelilla linkkiä ja minä vaadin mikro hallita / D ja D / A. Olen tällä hetkellä yrittää Atmal AT89s52 mikrokontrolleri mutta se oli kaukana hidastua. Minulla on vain kyky ohjelma mikro liittyy Keil ohjelmointiohjelman. Mitkä mikrokontrolleri antaa minulle nopein prosessoriteho kuin minä vaadin tuottotason välillä 200kHz ja 4MHz. Suurkiitokset, Mohit Gadhok

ATmega 128 on hyvä mikrokontrolleri Kokeile tätä. Se ottaa sisäinen ADC ja DAC reuna. Terveisin Chanchal

Hei mohitgadhok, voit käyttää AVR (8-bittinen yrityksiä), jotka voivat toimia upto 20MHz klo 20MIPS läpijuoksu. On PIC16, jotka voivat toimia upto 20MHz klo 5MIPS läpijuoksu (uusia upto 32MHz klo 8MIPS) tai PIC18 - 40MHz klo 10MIPS. Uskon, että jos hinta on tekijä, AVR on reunasta hieman. Koska käytät jo ATMEL, se voi olla viisas valinta pysyä ATMEL vaikka 8051 ja AVR ovat erilaisia. Sinun on päätettävä määrä I / O-nastojen tarvitset. AVR alkaa 8 nastaa (ATtiny esim. ATtiny 45) enintään 100 nastaa (ATmega). Valitse kumpi yksi riippuen useita I / O nastat, ohjelmamuisti, RAM, EEPROM, jne. Valitse ohjelmointikieli ja kääntäjä. C on mikroC PRO AVR, WinAVR, CodeVision. Basic on mikroBASIC ja Bascom. Ehdotan, että käytät mikroC tai mikroBASIC. Olen käyttänyt sekä PIC ja AVR (molemmat mikroBASIC ja mikroC), vaikka pidän AVR paremmin. Valinta on sinun kuitenkin. Toivottavasti tämä auttaa. Tahmid.

HI Toimiakseen kanssa Keil 8 bittinen kääntäjä ja 8 bit MCU paras soulation on käyttää SiLabs 8051 MCU he voivat toimia yhtä nopeasti kuin 100 MIPS ja ovat A2D ja D2a myös olemassa sovellus huomata SiLabs sivusto, joka näyttää miten käyttää 8051Fxxx työskennellä audio siganl Kaikki parhaat Bobi [color = red] mikro asiantuntija [/color]

thnks varten ideoita, Etsin AVR sirut ja ehkä käyttää niitä. Onko tyyppi 8051 samalla pin layout kuin AT89s52 kanssa kyky tarjota samoja procssing nopeudet AVR koska olen vain pystyä ohjelma 8051 siruja käyttäen LEAPER-48 - ohjelmoija. Suurkiitokset, Mohit Gadhok

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back