Jokainen tietää MPLAB auttakaa

T

TqTq

Guest
Im hetkellä käytössä MPLAB IDE v6.30. Everytime I käynnissä minun koodi ohjelmoija PICSTART Plus ja se näyttää minulle viestin: ei pysty välittämään. Tarkista yhteys ja yritä previous. Olen vahvista yhteydessä minun COM-portti ja mikrosiru pin 1. Ongelma on edelleen olemassa. Tietääkö kukaan miten troubleshotting tämän?

Hai, ensin tarkistaa nastat ovat tukevasti kiinni kanssa pohjan ohjelmoija. Valinta COM-portti on tärkeää. Kun olet valinnut COM-portti valitsemalla siru oikein vaihtoehtoja. Sitten se näkyy näytössä "Device tunnistettu". Silti se antaa sama ongelma vaihda kaapeli. Terveisin Sudan

Ensinnäkin sinun täytyy asentaa MPLAB IDE v8.36 teidän computer.That on uusin versio IDE. Kun olet asentanut IDE yhteyttä ur ohjelmoija tietokoneeseen ja tarkista. Haluan tietää se ongelma vielä olemassa. Terveisin Chanchal Chauhan

chanchal.chauhan Ensinnäkin sinun täytyy asentaa MPLAB IDE v8.36 teidän computer.That on uusin versio IDE.
MPLAB IDE V8.53 on nykyinen versio Viimeksi kun tarkistin ... TqTq tämä on yksi sinun tulisi asentaa, joskin 97mb sen iso lataus.

YAH MPLAB IDE V8.53 on uusin versio kokeile sitä.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back