Jolla materiaali minun pitäisi kattaa IR fotodiodi

N

nikhilele

Guest
Mikä on sutiable materiaali kattaa IR fotodiodi ja IR LED lähistöllä käytettäessä ilmaisin ckt. seuraaville tarkoitukseen vaikuttamatta toimintaan kuten alueen ja herkkyyden 1> suojaa pölyltä ja humidty 2> suojan muutoksista ympäröivän valon 3> suojaa valolta jos se putoavat fotodiodi se suprress infrapunasignaali ir valokuva-diodi ja IR LED ovat paikalla lähellä toisiaan ja joiden välissä metalli osion ja myös joidenkin ckt ir valodiodi on vaihda TSOP1738 infrapunavastaanottimesta moduuli VISHAY. Olen seeen vuonna VISHAY moduulien valikoima kasvaa kirkkauden valon ympärillä vähenee. ja se on epätoivottavaa meille

Voidakseen tarjota suojaa jolloin uusi kirkas valo-kuten valo auringon, putki valoa jne, on parempi käyttää moduloidaan IR valo (LED) ja valokuva transistoreita, jotka ovat usein riippuvuus. Siten on mahdollista suodattaa melun jännitteet muista luonnollisista ja keinotekoisista lähteistä. Valodiodit eivät freaquency herkkyyttä.

Entä biasoinnilla painotuskäytännön kohta muuttuvat muuttuu valon voimakkuus.

Biasoinnilla kohta eivät vaihdu. Vain pieni nykyinen on osoitteessa O / p transistorien. Käytä suodatinta ja vahvistin välttää alhainen freaquencies ja saada tarvittavan jännitteen ja virran ckt.

Käytän TSOP 1738 lähtien VISHAY jossa käytämme modulaatio ensin harjoittaja on 38Khz ja se lähetämme 1200bps signaali. niin sen moduloitu jo. kun vaihtaa pois minun putki valoa Saan enemmän alue mikä ei ole toivottavaa.

Minusta IR-ilmaisin (modulaor) ei toimi kunnolla. Kuten olen käyttänyt ordanry IR ilmaisin moduuli, ei ole mitään ongelmaa. Kerro minulle, kuinka paljon% Sijoitus pienenee, kun putki valoa on merkitty tähän? jos se on noin 10% tai vähemmän. ei se haittaa jos se on enemmän, niin vaihda IR ilmaisin moduuli.

Hei, tässä on artikkeli käyttöä kuvaavia täysin valotetut ja kehitetyt valokuvausfilmi negatiivinen kuten halpoja infrapunasuodatin (on pimeää = ei näkyvää valoa, mutta silti melko läpinäkyvä IR) h ** p: / / geektechnique.org / index. php? id = 254

[Quote = Noman Yousaf] Minusta IR-ilmaisin (modulaor) ei toimi kunnolla. Kuten olen käyttänyt ordanry IR ilmaisin moduuli, ei ole mitään ongelmaa. Kerro minulle, kuinka paljon% Sijoitus pienenee, kun putki valoa on merkitty tähän? jos se on noin 10% tai vähemmän. ei se haittaa jos se on enemmän, niin vaihda IR ilmaisin moduuli. [/quote] Mielestäni tämä on todennäköisesti asia. Viime keväänä käytin Handyboard varten koulun hanke IR esteiden havaitseminen, kahdella eri IR ilmaisimet. Yksi toimi samalla tavalla riippumatta valaistus (sisä-tai ulos), mutta muut oli joitakin vakavasti vähentäneet alueen (jopa 75%: n lasku) aina kirkkaassa auringonvalossa, tai flourecent valot. Korvattu yksi moduuli ja kaikki toimi kuten pitääkin.

Noman Yousaf: Olen käyttäen tsop1738 laajimmin käytetty IR-ilmaisin. blue_snake: idea on hyvä Tulen varmasti tarkistaa, että ulos. Bigestlee: mitkä moduulit u käyttivät

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back