jonka kieli on parempi image_processing

S

sinaiee

Guest
Mitkä seuraavista kielistä on paras kuvan käsittely ohjelma?
delfoi
vb
Matlabista
riskipääomarahaston
Haluan yksinkertaisen ja nopean kieltä.

W ciągu 5 najbliższych lat liczba sprzedawanych tabletów przewyższy liczbę sprzedawanych notebooków - twierdzi prezes firmy Nvidia, Huang Jen-hsun.

Read more...

tietenkin Matlab, koska se on sarja komentoja, jotka tukevat kuvien käsittely ja jalostus, ja myös kuvankäsittelyn avulla bok

Matlab on erillinen työkalu ruutuun kuvankäsittelyä.mutta mukaan minulle, kun u käyttö Matlab u ei ole oppinut mitään.aikaa varten u voidaan simuloida jotain ja tarkistaa.

listasta u lainasi - käytä VC että saat minut mielenkiintoisempia.Minun ehdotukseni on mennä GTK.

sinaiee kirjoitti:

Mitkä seuraavista kielistä on paras kuvan käsittely ohjelma?

delfoi

vb

Matlabista

riskipääomarahaston

Haluan yksinkertaisen ja nopean kieltä.

Matlab on paras kieli kuvankäsittelyä.
Tarkista kuvankäsittelyn hankkeiden matlabcentral.com

Matlab on paras keino DIP u voi toteuttaa kaikenlaisia toimintoja siirretään ja suodattimia ole aikaa nähdä niiden kuvaajat histogrammit jne., koska kaikki nämä rakennettu tehtävien Matlab KUNINGAS

u on MATLAB on helppo käsitellä kuvia ...
u on C / Delphi for vuorovaikutuksessa kuvan laitteet ....i dont know, jos Matlab voi tehdä sitä.te NED yhdistelmä thiese kaksi ....

MATLAB voidaan myös käyttää vuorovaikutuksessa kuvan laitteet.

Professori kertoi minulle, että MATLAB on tehokkaampi matematiikan kirjaston kuin VC , joten on parempi käyttää MATLAB.mutta ongelmana on, että Matlab yleensä käytetään "kehittää" algoritmeja ja tällaista tavaraa on professorin.Jos olet juuri käyttää kuvankäsittelyn työkalupakin sitten areena tehdä mitään uutta.joten voit käyttää MATLAB toimintoja VC käyttäen MEX-tiedostoja.

vain minun kaksi senttiä

MATLAB on parasta ottaa käyttöön ja nonrealtime kuvankäsittelyn sovelluksissa.

Löydät hyviä koodit seuraavilta sivustoilta.

http://www.mathworks.com/matlabcentral/fileexchange/loadCategory.do?objectType=category&objectId=26

hi ...
Minulle u voidaan käyttää:

MATLAB ja tarkastus-, testaus-algoritmin coz se sisältää paljon matemaattisia kirjaston ja myös Kuvankäsittely työkalupakin ...

using C / C kehitysrahoitukseen coz jossa u on kehittää koodi / järjestelmän alusta, mutta aivan diffucult.

käytöstä VB / Delphi / VC GUI.

Matlab on erittäin hyvä kieli kuvankäsittelyn
Mutta miksi ei yrität LabVIEW kanssa IMAQ

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back