jonka RTC minun pitäisi käyttää seuraavia ptoject? DS12887 tai 1307

P

prashant_upadhyay

Guest
Haluan kehittää hanke, jossa voin ottaa 10-12 aikojen perusteella käyttäjä ja kun nämä ajoitukset ovat = reaaliaikaisesti, järjestelmä tulisi hälytys? Voinko käyttää hälytyksen laitoksen RTC? tai minun continuosly tarkistaa RTC ajoitus?

Minulla täytön että olet jälkeen tapahtuman hälytys sijaan aika / päivämäärä hälytys tarjoamia DS12887; DS1307 ei ole hälytys vaihtoehto .. Jos näin on se on vain helpompi laskea sekuntia laukaisee joka-toisen keskeyttää ja vertaa siepata ulkoinen tapahtuma ja sitä varten voit käyttää joko nimetty RTCs .. Rgds, Ian: |

kiitos LAN Olen kiinnostunut ajan hälytyksen. Beacause minun projekti on "automaattinen Collage Bell". Shold lähden DS12887. täällä käyttäjä voi päättää 10-15 ajoitus

Mikä RTC minun pitäisi käyttää seuraavia projekti? DS12887 tai 1307 [quote = prashant_upadhyay] haluan kehittää projektissa, jossa voin ottaa 10-12 aikojen perusteella käyttäjä ja kun nämä ajoitukset ovat = reaaliaikaisesti, järjestelmä tulisi hälytys? Voinko käyttää hälytyksen laitoksen RTC? tai minun continuosly tarkistaa RTC ajoitus? [/quote] I coudnt saa mitä tarkalleen tarvitse kuin aihe otsikon ja kuvauksen on täysin erilainen. Anyways .. Voit valita joko yhden RTC pelimerkkejä. Kaikki riippuu miten oletat tuloksen tai työskentelevät. Ajoituksen DS1307 erittäin depnds on kristalli käyttää sitä. Liian se vaatii expernal teho kastiketta varmuuskopiointia wjich yleensä CR2032 paristo. Mutta DS12887 joka on rakennettu oscilator ja akku toimii paremmin kuin myöhemmin paremmalla tarkkuudella. Kippis

IanP on oikein tapa lähestyä sitä. Pohjimmiltaan sinun täytyy syöttää painikkeita asettaaksesi kellon ja hälytyksen kertaa. Jokainen hälytysaika on sekunneissa sijoitetaan erilliseen muuttujaan tai parempaan EEPROM hengissä sähkökatkoja. Voit sitten käyttää 1 sekunnin kello tuotosta kellon IC ja lisätä sen toisen muuttujan, sitten verrata tätä tallennettuja numeroita. Jos saat ottelun goto hälytys rutiinia. Muista joudut seurata pulssien aikana summeri rutiinia. Syöttäessäsi hälytysajat olisi parempi tulla itse aikaa ja anna ohjelman laskea kuinka suuri osa sekuntia ennen varastointia. Yleensä kellon olisi akun tukema, joten jos sinulla oli sähkökatkos teidän tarvitse laskea uudelleen kulunut aika ja muuntaa sekuntia. Voi toki olla mahdollista lukea kellonaika joka toinen ja muuntaa sekuntia kulunut, tämä tehdään yleensä sarjaan ja kestää melko kauan, mutta on täysin mahdollista kehyksessä 1 sekunti. Toivottavasti tämä kaikki on järkevää.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back