Jos minulla on toiminto, miten voin tontin aaltomuotoon kadenssi

M

Muaayad

Guest
Jos minulla on toiminto (sanoa Id = w.Pc. (VGS-VT) ^ 2), miten voin piirtää sen aaltomuotoon Cadence, voin tehdä tämän Laskin ja miten voin tehdä sen? {Sanoa minulla on kaikki arvot ja haluat piirtää tunnus VGS 0-1,8}

Hei, täällä on menetelmä, haluan käyttää. Sano olet tehnyt DC analisys jossa Lakaisit VGS 0 1,8, ja että nimesit net VGS. Avaa laskin ja sitten selain. Jos käytät haamu Selaa alas schematic/psf/Run1/dc-dc ja valitse net nimeltään VGS. Vuonna laskin jotain: v ("/ VGS"? Tulos "DC-DC"? ResultsDir "...") pitäisi näkyä. Sitten sinun tarvitsee vain lisätä loput yhtälöstä: w * PC * (v ("/ VGS"? Tulos "DC-DC"? ResultsDir "...")-VT) ** 2, jossa numeerinen arvo w , Pc ja VT ja klikkaa tontille. Ehkä on olemassa toinenkin keino, mutta en tiedä sitä. Hope se auttaa osalta.

Käytä parametrinen analyysi. Vaiheet: 1. et DC analyysi. Avaa sitten laskin, klikkaa "OP" avoin Botton, niin ikkuna tulee pop-pentu. 2. Klikkaa tranistor jonka VGS tarvitset. napsauta listan Botton ja pop-up ikkuna step1. 3. ("/ op/MN0 .."," VGS") näkyvät laskin ikkunassa. 4. analoginen simulaton evnivronment -> ulostulo - setup, klikkaa saada experssion. 5. Älä parametrinen ayalysis.analog simulaton evnivronment -> Työkalut -> asettaminen VGS .. sitten alkaa .... Se on hauskaa.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back