Jos minun pitäisi laittaa mitat piirilevymallin, mikä kerros?

E

ericmar

Guest
Hei kaikki, Jos minun pitäisi laittaa mitat minun piirilevymallin, joka kerros minun pitäisi laittaa ne? Pidä-out kerros? Poraa opas kerros? Poraa piirroskerroksessa? BTW, onko mitään tietoa, jota voidaan kuvata eroja kaikkien näiden kerrosten? Thanks, Eric

Hei Käytän antaa mitat pora piirroskerroksen. Voit jopa määritellä valmistus kerros (FAB) ja käyttää sitä antamalla hallituksen mitat.

[Quote = v_kumar] hi käytän antaa mitat pora piirroskerroksen. Voit jopa määritellä valmistus kerros (FAB) ja käyttää sitä antamalla hallituksen mitat. [/Quote] Hei, Wat ohjelmisto ru käyttäen? Käytän Protel. Miten mi menossa määritellä fabrification kerros? En voi mahdollisesti lisätä todellinen kone sitä, eikö? Thanks, Eric

se riippuu jopa siitä, mitä työkalu u käyttää jos ur käyttäen kadenssi laittaa sen Geometry / Mitat

Käytän yleensä poraa piirustuksen mitat, hallituksen vaatimukset ja kaikki muu tehdasteollisuus tiedot. Mutta voit laittaa sen mitä kerroksen haluat, valmistaja tiedä mitä tehdä sen kanssa. T: n paljon paremmin pora piirroskerrosta kuitenkin kuin jotkut sivustojen et saa paljon mahdollisuutensa lataamalla Oddball kerroksia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back