Jotain digitaalisesta analogiseksi Converter

C

cyw1984

Guest
Olen tottunut AD5678 -2 (16 bit 2.5V sisäinen Ref) DAC

http://www.analog.com/UploadedFiles/Data_Sheets/102142943AD5678_a.pdf

http://www.imageweb.info/2/grY72829.bmp
Kun laitoin kaikki 0 DAC ... Se esiintyy edelleen 0.002V
Miten voin vähentää tuotantoa melua ja ratkaista nolla-koodi virheen???
Antakaa ehdottaa .... Kiitos

Näen kaksi mahdollista syytä ei ole 0V on lähdöt:

- Nolla-asteikko virhe -> (fig.18 on käyttöturvallisuustiedotteeseen) antaa sinulle ulostulojännite virhe ≥ 0.5mV, riippuen lämpötilasta ..

- "Ground lähtökohta kaikille piirit on osa", joka on pin merkitty GND;
tätä pin on käytettävä 0V viitekehyksenä kaikki lähdöt, ja kaikki mittaukset olisi tarkoitettu tähän pin ..

Joten lopuksi, jos sinulla on virhe ≈ 1mV, tai vähemmän, sinun on lähdettävä kanssa, koska se näyttää se on aina siellä ..

Terveisin,
IanP

IanP kirjoitti:

Näen kaksi mahdollista syytä ei ole 0V on lähdöt:- Nolla-asteikko virhe -> (fig.18 on käyttöturvallisuustiedotteeseen) antaa sinulle ulostulojännite virhe ≥ 0.5mV, riippuen lämpötilasta ..- "Ground lähtökohta kaikille piirit on osa", joka on pin merkitty GND;

tätä pin on käytettävä 0V viitekehyksenä kaikki lähdöt, ja kaikki mittaukset olisi tarkoitettu tähän pin ..Joten lopuksi, jos sinulla on virhe ≈ 1mV, tai vähemmän, sinun on lähdettävä kanssa, koska se näyttää se on aina siellä ..Terveisin,

IanP

Taulukkonäkymä:
Anteeksi, mutta sinun täytyy kirjautua nähdäksesi tämän liitteen

Yritä käyttää CLR (pin 9) Clear Koodi Rekisteröidy bittiä CR1 ja CR0 (Taulukko 13. Ja 14.) Selvittää, onko tämä virhe on läsnä 0000h (CR1 = 0, CR0 = 0), 8000h (CR1 = 0, CR0 = 1) ja FFFFh (CR1 = 1, CR0 = 0), ja jos on, voit yrittää lisätä-2mV offset ..

Terveisin,
IanP
Last edited by IanP on 01 tammikuu 2006 10:59, muokattu 1 kertaa yhteensä

cyw1984 kirjoitti:IanP kirjoitti:

Näen kaksi mahdollista syytä ei ole 0V on lähdöt:- Nolla-asteikko virhe -> (fig.18 on käyttöturvallisuustiedotteeseen) antaa sinulle ulostulojännite virhe ≥ 0.5mV, riippuen lämpötilasta ..- "Ground lähtökohta kaikille piirit on osa", joka on pin merkitty GND;

tätä pin on käytettävä 0V viitekehyksenä kaikki lähdöt, ja kaikki mittaukset olisi tarkoitettu tähän pin ..Joten lopuksi, jos sinulla on virhe ≈ 1mV, tai vähemmän, sinun on lähdettävä kanssa, koska se näyttää se on aina siellä ..Terveisin,

IanP

Olen myös käyttää AD5678 ..Jos u tietää, miten asettaa sen rekisteröityä toimimaan kunnolla ..Please reply me ....
Yritän myös asettaa rekisteröityä ..tässä otan Ensimmäinen viittaus rekisteriin sekä sisäistä että ulkoista jännitettä.
olen lähettää tiedot kanava ei.Command kirjoittaa ja päivittää ...mutta joskus työn ja joskus ei ..Jos joku tietää ratkaisun vastauksen minulle ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back