Jotkut vaivaa C0hensi0n käytöstä

L

lcking

Guest
Yritän yhteenkuuluvuus Setup oma symboleja, mutta en näe attribuutin nimi ja esimerkiksi nimi, kun esitin symboli solun kaavamainen.Lisäksi, kun olen uudelleen kaavamaisen, näen esimerkiksi nimi solu, mitä vikaa tunnuksia?

Jos määrität oman ominaisuutta, sinun on luettava html käsikirja.
Näyttämään attribuutti kaavamaisen, sinun täytyy muokata tunnus määrite ikkunan sisällä tunnus editori.

Kiitos!

Tiedätkö, mistä voin ladata symbolikirjasto joitakin yleisiä solujen, kuten hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona, NMOS, VDC, vsin koheesiopolitiikan?

En löydä mitään aviable kirjaston internet vielä.Minulla on tapana luoda minun oma, jos tarvitsen.Yleensä on VDC ja vsin, että on valtaa ja signaalia, minä manully lisätä niitä simulointi tiedostoon.Tai voit käyttää spiceline parametrin sisällä tunnus määrite muokata tarpeen.Tässä on hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona tunnus Olen luonut käyttöä varten.
Anteeksi, mutta sinun on kirjautumistunnuksen nähdäksesi tämän liitäntävaatimuksia

Löydät hankehallinnoinnista vastaavien elinten luona, NMOS, jne. symboli $ root (asennettu polttavat) / libs / IC / Spice

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back