JTAG, Keil uVision4, LPC2103

E

edygun

Guest
Nyt olen työskennellyt NXP LPC2103 ARM7TDMI ja Keil uVision4 kääntäjä. Minun täytyy tehdä virheenkorjauksen omasta board, olen yrittänyt käyttää ISP (RS232) ohjelmoida flash-muistiin, se toimii. Mutta minun täytyy tehdä enemmän, yhden tehostamalla ja arviointiin muuttujia. Olen mielestäni tarvitse JTAG. Olen EPI-Majic ja myös Atmelin SAM-ICE JTAGs täällä, mutta en ole varma, voinko käyttää näitä JTAG työkaluja. Mitä mieltä olet? Onko mahdollista käyttää JTAG kanssa OpenOCD + GDB? Tiedätkö muita vaihtoehtoja? Entä JTAG päässä Keil? ULINK2 Debug sovitin tai ULINKpro Debug ja Trace yksikkö? Olen sijaitsevat Indonesiassa. Miten voin hankkia työkalu mahdollisimman pian? Ovatko ne saatavilla Singaporessa tai jopa Indonesia? Onko sinulla myyjä / jälleenmyyjä suositus? Kiitos paljon!

Voit ottaa yhteyttä keil.com .... he ovat oksat, jossa he voivat laivasta ja sinun vaatimus ... he ovat oksat Indonesiassa ja Singaporessa

Kiitos nopea vastaus. Odotellessa Keil kamaa tulossa: (1) Onko mitään mahdollisuutta käyttää EPI-Majic tai SAM-ICE JTAGs tai yksinkertaisia kotitekoisia JTAG? (2) Entä käyttäen IAP (in-application programming) ominaisuus LPC21xx laite? Voit suorittaa testin APP RAM helpompi päivittää aikana koodin kehittämiseen? (3) Entä Embedded-ICE debug-toiminto sisäänrakennetun LPC21xx laitteissa? Onko ketään jolla on kokemusta tällä toiminnolla vielä? Kiitos.

Hei, sanoit käytät uVision4. Tämä työkalu on erinomainen simulaattori LPC2103 täytäntöön. Voit käyttää jäljitystä toiminnallisuus koska kaikki toimii SRAM ja simuloidaan. SAM-ICE on Segger J-Link omistettu Atmel laitteisiin. U-Link on peräisin Keil ja toimii Keil vain. Jos saat säännöllisesti J-Link, joka toimii Keil, IAR, GNU .... Vain muutama ehdoin antaa sinulle jotain Google. HTH, Bob

Kiitos Bob. Kyllä, se auttaa koska tämä on ensimmäinen kerta käytän Keil ja LPC21xx laite. Tunnen IAR ja käyttänyt GNU-työkaluihin joskus. Olen testaus ja virheenkorjaus I2C ja SPI tiedonannon oheislaitteita (turvallinen muisti ja RFID-lukija), joten laitteisto emulointi tarvitaan. Latasin ohjelmapaketin [url = http://www.segger.com/cms/jlink-software.html] SEGGER Microcontroller - Embedded Software Solutions - Lataa [/url] ja voi liittää LPC2103. Voin lukea ARM rekisterien sisältö, mutta ei osaa lukea / kirjoittaa muistiin. Virhesanoma, kun ilmoitettu: ****** Virhe: SAM-ICE voi käyttää vain ATMEL laitteilla ei voi lukea muistia. Olen vielä yrittää löytää muita PC-sovellus, voivat käyttää LPC21xx laitteen kautta SAM-ICE JTAG. devkitPro, OpenOCD, Yagarto,. . . Enempää ehdotus olisi arvostettu. . . Kiitos jo etukäteen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back