Käynnistyslataimen varten PIC16F877 ..... Apua tarvitaan pikaisesti

G

guesswho

Guest
En ole voinut ladata Käynnistyslataimen Hex-tiedosto merkille PIC16F877 successully.Ongelma, että olen edessä on:

Olen käyttämällä ALL-11 Programmer Valmistaja Hi-Lo Systems.Aina kun lataa tiedoston noutaa mikrokontrollerin olen velvollinen antamaan tyyppiä.Olen valinnut INTHX8M ja sitten oli toinen vaihtoehto, joka kuuluu seuraavasti:
Käyttämättömät Bits
(i) Dont Care (Kun käytän tätä mahdollisuutta, ja ohjelmoida mikrokontrolleri, että tiedosto on successfflly siirretään robotti, mutta ongelmana on, että punainen ja vihreä LEDit ja robotti on "käytössä" ja PGM tilassa sekä exec mode . Lisäksi kun yritän käyttää Hemisson lähettämisen jälkeen sarjaliitäntä se doesnt havaita robotti.)
(ii) 00 (Mitään ei tapahdu. nro vuoksi on kytketty päälle. Pikemminkin robotti käyttäytyy hyvin yllättäen ja sen moottorit alkaa pyöriä ilman kiinteitä mallin ja sitten lopettaa jonkin ajan kuluttua.)
(iii) FF (Kun käytän tätä vaihtoehtoa ohjelma ei ole siirretty oikein, koska jos vertaan ohjelmoija puskurin muisti mikro-se antaa joidenkin yhteensopimattomuus ja muistoja. esim. jostain bitin levyinen ohjelmoijan kuuluu FF FF FF sitten levyinen mikrokontrollerin palaa 3F 3F.)

Lisäksi kun olen täysin poistaa muistin robotin silloinkin muisti ei kaikkia FFFF melko tuntuu 3F 3F 3F Käynnistä ja sitten loput toimii OK. (Osa nollat keskellä 4200-alueesta ja sen jälkeen kaikki FFF: n).Voisitteko auttaa tässä asiassa.Olen todella pulassa ja todella kyllästynyt koko juttu.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back