käyttää Wire osaa liittää verkkojen Altium Designer?

F

Fala

Guest
Hei, Joskus PCB minun on erittäin nykyisen kappaleita.Vuonna kaavamaisen taso ei ole selvää, jos en ole tarpeeksi tilaa käyttää laajaa kappaletta, ja minun täytyy käyttää johdot sen sijaan, ja kun minun ei tarvitse lanka, koska en voi käyttää koko kappaletta.niin PCB joissa haluan, voin lisätä komponentti (jonka olen luonut edustaa lanka) ja PCB.Tämä osa on lanka, ja se on oikosulku, mutta vaikka olen antaa saman verkon molempiin päihin osan minulla ei ole mahdollisuutta kertoa Altium Designer, että kyseinen osa on todella lanka, joten ei ole tarvetta Altium Designer mukaan kyseiset solmut, jotka on liitetty kautta tämä osa.Kun ominaisuudet osan voin määrittää tyypin.Kun luen dokumentaatioita ja ymmärtääkseni se, jos voin liittää osan nimellä "Net Tie" eikä standardia sen pitäisi kertoa AD, että tämä osa todella yhdistää eri puolilla verkkoa, mutta käytännössä vaikka voin liittää osan tyypiksi "Net tie ", jälleen AD yrittää muodostaa solmut, jotka ovat jo liitetty kautta tämä osa.Annos kukaan tiedä mitään ratkaisua minun ongelmani?
kiitos

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back