käyttäen kautta vuonna PCIe lisätä kortin; tarvitsevat neuvoja

N

nathan80

Guest
im parhaillaan tekemässä ulkoasu on PCIe lisätä kortin avulla 4 kerros aluksella.suuri nopeus erotusdiagnoosissa Rx ja Tx (propagating asti 2.5GHz signaalit) ei ole sijoitettu samaan kerros on kultainen sormi liitin.

tarkista ulkoasun alla:

ohut kerros - punainen jälkiä
alhaalta kerros - sininen jälkiä

RX diff jälkiä on liitetty kultainen sormi liittimeen ohut kerros.

että tx diff jälkiä on käytävä läpi hylsyt ja conncted on kultainen sormi liitin alareunassa kerros.

kerro minulle, jos tämä asettelu topology voidaan käyttää: en ole löytänyt suuntaviiva kuljetusaikoja suurnopeusaluksiin erotusdiagnoosissa jälkiä käyttäen kautta

Hei,

käyttäen kautta: n nopea signaali wil aiheuttaa hieman myöhässä, mutta suurin kysymys on se, että LVDS signaaleja tarvitset vertailutasona.

Varmistaa, että paluu nykyisen seuraa LVDS signaali, että paras tapa tehdä on varmistaa, että signaali molempien kerrosten käyttää samaa vertailutasona.Jos vaihdat vertailutasona olet lisätä muutamia kautta
n (sama netto) tai lisätä kondensaattori, joka yhdistää kaksi konetta.(toimittamaan tavalla palauttamista varten nykyinen.)Tutustu kirja tästä aiheesta.

Eric Bogitin, Signal Integrity Yksinkertaistettu, ISBN: 0-13-066946-6
Stephen Thieraf, High Speed Circuit Board Signal Integrity, ISBN: 1-58053-131-8
Howard W. Johnson, High Speed Digital Design, A Handbook of Black Magic
Clyde F. Coombs, Printed Circuit Handbook, ISBN: 0-07-151079-6The 'Coombs "kirjaa ei keskitytty suurnopeusaluksiin suunnittelu, vaan se on syvällinen katsaus siitä, suunnittelun, valmistuksen, kokoonpanon ja testaus-ja PCB-levyt.

Olen tehnyt ulkoasun PCI Express 1.1 PCB

minun neuvoo:

vähimmäisvarannolle johtuu heijastumien ja muiden parasitics;
i) vältetään saattamisesta raitoja keskellä kultaisen sormella, vaikka et i usko sinua käytetään pisaran varmistaa hiljainen kytkentäkohtaan;
kuitenkin,
aseta raitoja oikealle tai vasemmalle kultainen sormi; tällä tavalla teidän jäljittämiseksi on asianmukainen impedanssi päättymisestä, ja leveys on jäljittää kasvaa, kun repiä pudota käytetään.
ii) laittaa caps lähinnä reunasta sekä VIAS edelleen muille reunasta.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back