käyttäminen peikko

S

srivatsan

Guest
Hei,
Minulla ei ole aavistustakaan siitä, miten jäljittelemiseen piiriin peikko_Onko se samanlainen kuin käynnissä mausteen käyttäen koodi sijaan käyttämällä netlist alkaen kadenssi tai jotain?Voin tuottaa netlist alkaen Cadence (SpectreS).Kuinka voin käyttää sitä peikko?mitä muutoksia muotoilu mallia tarvitaan?Haluan vastauksen.
Kiitos.
srivatsan

Mistä voin ladata ilmaiseksi peikko?Haluan tutkia tätä ohjelmistoa.Kiitos

Voit suorittaa peikko analogisesta Taiteilija valitsemalla peikko (ei spectreS) simulaattori.

Voit suorittaa peikko vuonna Cadence jonka käyttöliittymä tai käyttää komentoa "peikko teidän netlist" käyttää sitä.

Sinun tulisi etsiä google löytää hyvän oppimisen sinulle kysymys.

Minun täytyy sanoa, on niin paljon siitä.

Jos et vieläkään löydä sitä, vain kertoa minulle.

Aion lähettää tutorial for you!

Postittaa sen ja myös haluaisin tietää, muodon mallin tiedosto nmos ja pmos (bsim3v31), kuten peikko voi ymmärtää.kiitos
srivats

u voi tehdä simulointi analogisesta taiteilija. huolehdittava sinulle tech-tiedoston asetukset ja kirjastomenot settings.since kadenssi on erittäin suuri väline paljon kysymyksiä huolehtia.

terveisin
amarnath

Minä juoksin spectreS becoz voisin tietää, miten asettaa modelsin sopiva formaatti oikein.Vastaavasti jos voit lähettää mallin muodossa esimerkiksi peikko simulaattori.Tiedän, miten työskennellä kadenssi mutta ei mallien ....
srivatsan

Voisiko joku lähettää allmodels.scs (tai kertoa meille, mistä saa sen sanoa TSMC tekniikka), koska peikko käyttää tätä malleissa.En voinut tuottaa sitä (vaikka en olisi voitava)
pois päävalikosta.kiitos.

Mielestäni peikko & SpectreS on same.only mallin tyyppi on ero.

Mielestäni yd parempi käyttää peikko ja hspice yhdessä tehdä ur simulointi.ja. toimenpi on erittäin hyödyllistä

voit suorittaa hspice alkaen kadenssi liian kanssa interface

Peikko ei irrallisena simulaattori.Se s upotettu Cadence Analog Artist.On parempi tehdä sen poljento

sen jälkeen, kun shcematic sinun pitäisi tarkistaa virheitä ... jos se ei ole virheitä .. edetä ...
klikkaa ADE .. jotkut pop-up tulee ... sieltä valitset simulaattori .... sen jälkeen, kun kuormitus malleja ........ tuotannostaan valitaan ..... analyysit ...... . luoda netlist ja suorittaa ................

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back