Käyttäminen sarjaportin niin yksinkertainen kytkin-laukaisee Digikamera

K

kosmarnik

Guest
Hi! Olen newb. Kohtele minua kuin yksi:) Nyt voit auttaa. Minun täytyy käynnistää Digikamera (Minolta Dimage 7 i) sarjaportin kautta. Se ei tue USB Control, mutta siinä on ulkoinen laukaista portti. Olen tehnyt laukaista vanhasta joystick ja se toimii hienosti. Satamassa on 3 nastaa: - ja kaksi 3.3V nastat. Keskittyä yksi on lyhyt ja ampua niin 3.3pins kanssa -. Mielestäni pitäisi olla mahdollista ohjata laukaista sarjaportin kautta yksin. Onko ehdotuksia? Kiitos jo etukäteen! [Size = 2] [color = # 999999] Lisätty jälkeen 5 tuntia 2 minuuttia: [/color] [/size] Tuota, jos olen väärässä minun oletus, että sarjaportti voi käyttää näin ehdotatte niin yksinkertaisin ratkaisu?

Voit suunnitella / ostaa pakki sarjaväylän, USB, Ethernet jne. käynnistää se tietokoneesta. Tämä edellyttää todennäköisesti tiedät mikrokontrolleri tekemään käynnistää. Rinnakkaisportti olisi helpoin, mutta me tuskin löytää sen uudempaan tietokonejärjestelmään. Ystävällisin terveisin, Siong Boon [COLOR = "# FF0000"] Moderaattori - allekirjoitus linkit EI SAA [/COLOR]

[Quote = siongboon] Voit suunnitella / ostaa pakki sarjaväylän, USB, Ethernet jne. käynnistää se tietokoneesta. Tämä edellyttää todennäköisesti tiedät mikrokontrolleri tekemään käynnistää. Rinnakkaisportti olisi helpoin, mutta me tuskin löytää sen uudempaan tietokonejärjestelmään. [/Quote] Ah, olen aikoo saada yksi Velleman sarjat, luultavasti k8055, mutta haluaisin, jos saisin tämän toimimaan yksinkertainen ratkaisu, jos se on mahdollista. Rinnakkaisportti on ok, sain yksi laptop aion käyttää siihen tarkoitukseen. Kun mainitsi sen googlasin jälkeisiä mainitsematta LED ohjaus rinnakkaisportin kautta ja 3.3V lähtö joka kuulostaa suunnilleen oikealta minun tarkoituksiin. Minä syventää sitä. Jos sinulla on ehdotuksia kerrothan.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back