Käyttämiseen tarvittavia tietokoneohjelmia Linux-ohjelmistoa Windows

H

HBK

Guest
Olen tarvitsevat ohjelmistoja (paras), joka toimii Linux / UNIX-ohjelmia, kuten C @ dence ohjelmisto Windows environment.Could joku pls ehdottaa minulle hyvä työkalu? Odotetaan oman Vastaa osalta HBK

Hei, Tarvitset VMware Windows - se mahdollistaa Linuxin käynnistymisen Windows, joten sinun täytyy työskentelee ikkunat, virtuaalikoneen käynnissä, ja Linux käynnissä virtuaalikoneen. Mutta sinun täytyy oppia Linux. Ja VMware syö noin 128 M muistin. Onnea! KLUG.

Ei vain vmware, on myös olemassa Virtual PC. Juoksen sitä ny PIII-550 (256MB RAM) ja näyttää OK. Olen kohdennetaan 64MB varten Linux-järjestelmän. Hotellissa on myös muutamia bugeja, kuten siirryttäessä voittaa virtuaalinen OS, edestakaisin, mutta niiden ns apuohjelman työkaluja on tarkoitus käsitellä tällaisia ​​eroja. Voisit kokeilla Virtual-PC-apuohjelma Työkalut asennettu. Henkilökohtaisesti olen erittäin tyytyväinen vauhtiin (en ajaa Q3: Arena, mutta kaikkien muiden apps on halutunlainen). Eräs toinen asia, että X-Window-järjestelmä on erittäin raskas niin jotkut latenssi johtuu myös siitä. the_penetrator ©

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back