käyttö Dummy Metallit Layout

• Thread starter jediknight_redmond
  • Start date
J

jediknight_redmond

Guest
Hei ..

Olen nähnyt joitakin kaavoja Kelluvien metalleja tai nuken metallien välillä 2 rinnakkain metalleja.Ihmettelen, miksi he tekevät niin.Voiko joku kertoa minulle siellä?

Kiitos etukäteen ..

jediknight_redmond kirjoitti:

Hei ..Olen nähnyt joitakin kaavoja Kelluvien metalleja tai nuken metallien välillä 2 rinnakkain metalleja.
Ihmettelen, miksi he tekevät niin.
Voiko joku kertoa minulle siellä?Kiitos etukäteen ..

Lisäksi on käytettävä vähentämään tiheys asioita ...

Thanks protonix, olet minun idolini.Mutta on se joo käyttää pienin leveys näitä nuken metallien?Ja niiden leveys on sama kuin leveys kaksi metallia lähellä sitä?

Kelluvat metallia kahden metallin riviä lisää kapasitanssi kytkentä näiden metallien linjojen.

Älä koskaan jätä metallia foating ei ole hyvä ajatus sekä suunnittelun ja valmistuksen.

Jos suunnittelija haluaa eristää signaalia joko melua / aivan kuten kellot ja ennakkoluuloja linjat muutamia menetelmiä voitaisiin käyttää esimerkiksi väli metalli kauempana toisistaan, muuttuvat kerrokset ja yhdistää niitä melko signaalin avulla asianmukainen suojaus.

Lisäämällä kelluva metalli lisäisi kapasitanssi kahden verkot ja kukaan ei tiedä, mitä merkki kelluva metalli veisi viite kasvattamasta reuna kapasitanssi!

Joten kohteleva minun experiance vanhempana taitto insinööri En olisi kelluva metallien ja niether olen koskaan tullut accoss sen piirimallin.

Quote:

Joten kohteleva minun experiance vanhempana taitto insinööri En olisi kelluva metallien ja niether olen koskaan tullut accoss sen piirimallin

Oikealla mitä minun piti sanoa oli minun nykyinen työ meillä ei ole tarvetta kelluva metallia, ja viimeinen työpaikka käytimme sitä turvallisuuden esteenä jarruvalo hyökkäyksiä.
Joka tapauksessa olen edelleen VARMAAN laita se kahden signaalin, tietenkin läppä puoli on, jos se täyttää Fab sääntöjä ja niiden didtnt valita ....

Hei,

Nuken olisi lisättävä vastaamaan metallin tiheys vaatimus, mutta olisi huolehdittava parasitics huomioon.Kuitenkin jos signaali on meluisa tai herkkä sitten mennä metallin suojaus

käytetään suojaavat signaalia meluisassa ympäristössä ja nukke on kytketty maahan.

Kaikki,
kelluvat metallit ovat vain lisätään vastaamaan metallin tiheys säännöt (kaikki metalli kerrokset).Ne eivät lisää loistaudit kapasitanssi, mutta useimmissa tapauksissa kasvu on vähäinen.

Polku on selkeä:

1.Kelluvat tiheys kuvioinnit digitaalisia sovelluksia.Tarkoituksena on vähentää lastaus
logiikan signaalin.

2.Maadoitettu tiheyden kaava anlog ja puolueellisuudesta signaaleja.Suojaus on kaikkein tärkeintä.On induktiivinen kytkentä myös kaksinkertaisen kierretty taitettu yhteyksiä käytetään erotussignaaleihin.

Jotkut logiikkaa kerros, joka määritellään eri ectraction sääntöjä.Esimerkiksi analoginen, digitaalinen, SRAM jne. Nämä voitaisiin ajaa differnt malli ja tarkista saaren omaisuutta tiheyden kaavaa.

Quote:

1.
Kelluvat tiheys kuvioinnit digitaalisia sovelluksia.
Tarkoituksena on vähentää lastaus logiikan signaalin.

Quote:

Kelluva metallia ei lisää kapasitanssi, minun vaatimattoman mielipiteeni.

Top metalli kerrokset lisätään joskus turvallisuussyistä Microcontrollers siten suojella muistin sisältöä ulkoisista Probing

Kyllä, käyttöön sivuttais-nukke täyttää metallia sarjassa toimivat kuten monet caps sarjaan ja on korkeampi kapasitanssin yli w / o metallisellaMuttaettä ei ole sallittua, koska säännön rajoituksetMuttakysymykset oli yhteyden maahan tai anna kelluva.Ja tässä sarjassa lippikset antaa kuormitus kuin maadoitettuun täyttää metal!

Haluaisin liittää kaikki hylsyt noin jännite.Itse en todellakaan luota uivaa kannet, ei ainakaan ankarissa olosuhteissa.Oksidi on melko paksu välillä metallien, joten korkit voitaisiin periä mahdollisesti vaarallisia läpimurron jännitteet.

Ja jos se on RF-piiri tai jokin clocked, Auto-nollataan Chopper stabiloitu tarkkuus vahvistin, niin tekisin loistauti louhinnasta simuloida koko sisustus ja kaikki korkit jälkeen uudelleen asettelua.Että pitäisi säästää tapa simuloida vaikutus korkit.

perustuu kokemukseni, dummy metallia käytetään vähentämään prosessin vaihtelua kysymyksestä metallointiohjelmamme.Ehkä joukossa kysymykset misallignment, flash joka tekee metallin shorted.Toinen tarkoitus on varmistaa, että reuna metalli on tasainen / viiva (ei näin muoto SEM).Kuitenkin kompromissi tämä nukke metalli kasvaa nykyistä kytkimen kapasitanssi.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back