käyttö vähäaktiivisten signaalien mikroprosessorit??

Y

ysenthilece

Guest
Olen nähnyt niin paljon signaaleja annetaan mikroprosessorit niin vähäaktiivisten .. Voiko joku kertoa minulle Wat on sen merkitys?

Aktiivinen matala tarkoittaa, että "väite"-tilassa (toisin kuin negaation) valtio on looginen "0".Esimerkiksi käyttämällä heittomerkki osoittaa aktiivisen alhainen:
~ Reset "tarkoittaa sitä, että logiikka" 0 "on aloitettava reset kunnossa.
~ Reset tarkoittaa sitä, että logiikka "1" on aloitettava reset kunnossa.
~
Aktiivinen matala on handyin, että sen avulla useita laitteita aloittaa samassa kunnossa.Esimerkiksi useita Open Drain laitteet voidaan kytkeä samaan aktiiviseen alhainen tulo käyttämällä yhtä pullup vastus.Kytkeminen päälle jokin avoimen viemärin laitteet inititate edellytys ( "reset" cpondition yllä olevassa esimerkissä).
~
Toivottavasti tämä auttaa.
Terveisin,
Kral

Hi ~ ~

En ole aivan varma, mutta mielestäni jotkut nastat erityisesti käyttää alustaa laite on ehkä parempi käyttää, jos nastat toimivat vähän sen operatiivisesta näkökulmasta.Kun virta on päällä, osa piirin sisällä ja sen ulkopuolella laite ei setup hyvin.Jotkut solmuja veloitetaan enintään korkeita ja joitakin solmuja pysyy alhaisella tasolla.Sitten, jos pin käytetään alustaa laite, eli palauttaa pin, on aktiivinen matala, niin se voisi poistaa joitakin irrelavant toimia piirin.

ysenthilece,Quote:

Olen nähnyt niin paljon signaaleja annetaan mikroprosessorit niin vähäaktiivisten .. Voiko joku kertoa minulle Wat on sen merkitys?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back