käyttömäärä ongelma - muuttaa 50 10-20%

R

rky

Guest
hi .......... Olen ongelma muuttaa käyttömäärä .... Olen I / P 9 voltin kanttiaallon 50%: n kuormituksella .... mutta haluan muuttaa, että 50% -20% -10%: n kuormituksella ...... joku plz auttaa minua .... Kuinka voin saavuttaa??? Kiitos rky

tulee 555 toimii 3Mhz taajuudella???? koska minun taajuus on 3Mhz ja käyttömäärä 50%.

Miten voin käyttää ohjain??? on PWM tulee kuvassa??? on PWM voi tuottaa 3Mhz taajuuden????

Voit käyttää mitä tahansa mikro, jossa on PWM laitos sisäänrakennettu. Esimerkiksi atmega 8 on kolme PWM kanavaa toimivat taajuus on 16MHz. Voit helposti luoda 3mhz PWM kanssa Nandhu

todella Tunnen PIC säätimet ...... Onko sinulla mitään käsitystä miten määrittää PIC säädin 3Mhz taajuus PWM tuottaa .....

Käytän C-ohjelmointikielellä .... ja käyttäen CCS C-kääntäjä

Jos käytät IDE käytetään kehittämään PIC projekteja, niin on oltava ehdottomasti jotkut rakennettu rutiineja hoitamaan perifeeristä ominaisuuksia yleisesti saatavilla PIC-luvulla. Ja PWM on yksi niistä. Seuraavassa on ohjeita alustaa ja käyttää PWM varten PIC18F452. 1. Määritä vaadittua aikaa ja käyttömäärä. 2. Valitse arvo Timer 2 esijakaja (TMR2PS). 3. Laske arvo on kirjattu PR2 rekisteröidy 4. Laske joka on ladattava CCPR1L ja CCP1CON rekisterit 5. Clear bitti 2 TRISC tehdä CCP1 pin ulostulo pin. 6. Määritä CCP1 moduuli PWM käyttävää rekisteröidy CCP1CON. Nämä ovat yleisiä ohjeita. Katso esittelysivuilta yhtälöt, laskettaessa arvoja, mutta käyttää edellä mainitut toimenpiteet ja vain, jos ei ole rakennettu PWM perustamisesta toiminnot käytettävissä IDE käyttävät sinua.

Haluan vain käyttää nopeasti kuin retriggerable monostabiili multivibrator (monoflop) ic. On olemassa monia niistä, joka pystyy käsittelemään 3 MHz. Tai voit tehdä yksinkertaisen monoflop piiri itse käyttäen MOSFET tai transistori:
35_1259782103.png

do u on arvot vastus ja lippiksiä??? varten 3Mhz ........ ja mikä IC u VE käytetään?

Suurin osa mikro-ja yhden laukauksia vain hidas tähän hommaan .. ei monet niistä voivat käsitellä pulsseja [NS] alueella .. Voit kuitenkin harkita 74121 (perus TTL versio) .. Katso: http://www.scarpaz.com/Documents/AN-366.pdf , mutta sinun täytyy muuntaa tulon ja lähdön tasoilla 9V R = 1.5kΩ ja C = 27pF .. Katso: Tyypillinen Lähtöpulssin Leveys vs. Ajoitus komponenttien edellä URL .. Rgds, IanP

Katsele [url = http://design.stanford.edu/spdl/ME218a/logic/which_is_best.html] tämä [/url] yleiskuvan erot standardin IC perheille. 74LS, 74ALS tai 74HC jo homman helposti. Vain valitsi yhden, joka voi tehdä monoflop toiminto, esim. 74HC121 että IanP on mainittu. Ja on olemassa vielä paljon nopeammin perheille (esim. ECL-sarja)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back