Kaavamainen halusi - Oatley Elektroniikka K055 6J6 venttiili esivahvistin!

A

anzic

Guest
Hi everyone, Olen epätoivoisesti etsivät kopio kaavamaisen varten Valve Preamp pakki että australialaisen Oatley Electronics julkaisi jo vuonna 1996, ja elektroniikka Australia esillä syyskuussa 1996. Se käyttää 2 6J6 venttiilit kuin esivahvistin ja kulkee matala jännite. Se oli Kit numero 055 ja oli k055.pdf verkkosivustollaan joka on nyt mennyt, että oli kaavamainen siinä. Jopa kopio Electronics Australia takaisin kysymys syyskuusta 1996 olisi mahtavaa. Wayback Machine ei näyttänyt index pdf-liitetiedostoja tuolloin. Jos jollakulla on kopio, olisin erittäin kiitollinen. :) Ystävällisin terveisin, Anzic.

Hei Keith, huomasin että sivusto hetki sitten, ja se on lähinnä muokattu versio Oatley pakki, eikä näytä alkuperäinen virtalähde kaavamaisen joko (12V 60V hakkurikytkentäisen invertteri). Oatley sivusto oli aiemmin k055.pdf, mutta kallistus näyttävät löytävän sitä mistään nyt. Kiitokset joka tapauksessa perämies. Aion pitää näköinen, mutta ei mielestäni löytävät sen nyt ..... Anzic.

Kiitos Keith. Olen juuri rekisteröitynyt sinne (Kyllä, hämmästyttävän koskaan nähnyt, että sivusto) ja näemme jos jollakulla on kopio. Ajattelin, että varmasti on oltava kopio kelluva noin jossain netissä, mutta asiat todella paranevan ajan valitettavasti ... Cheers, Anzic.

Sain sen! Todella hyödyllinen kaveri toisella foorumilla oli skannattu kopio alkuperäisestä EA artikkeli ja Oatley toteaa. Mahtavaa pala onnea. :)

Olen iloinen löysit sen. Oliko se diyaudio foorumi? Keith

Ei oikeastaan, se oli Atomic MPC tietokone foorumi kaikista paikoista. Juuri niin tapahtui, että joku rakentanut yhden Pakit siellä vuosia sitten ja oli vielä docs. :)

Joitakin vuosia sitten, Melbourne State Library oli kopiot Electronics Australia takaisin kun se oli Radio, TV & Hobbies. En tiedä jos he eivät vielä, mutta se kannattaisi kokeilla jos joku haluaa kopioida EA artikkeleita. He varmasti kopioita piisiruun. Valtion Kirjastot Othe pääoman voi myös säilyttää kopiot, etenkin Sydney.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back