Kaavamaisen ATX PC MOTHERBOARD

K

kwik

Guest
Tarvitsen kaavio tahansa ATX PC motherboard.I tarpeen täsmentää PS2 hiiren kaavamaisen diagram.so että voin paikantaa ongelman helposti.

Mikä on ongelmana, että olet siitä? PS / 2 portti liittyvät toisiinsa?

Hi Kwik onnellista uutta vuotta:) Tässä on täydellinen kaavamaisen varten 8GPNXP DUO .. Toivottavasti se tulee olla apua osalta

hi Artem Ensinnäkin kiitos hyvän linkin ja anteeksi lähettämistä tämän kaavamaisen, mutta en nähnyt ur post kun olin lähettämistä minun .. Emme post samalla:) osalta

Minulla on kysymys. Olen Acer Aspire 5715Z kanssa de Mt. Voitteko kertoa kuvasta mitä tipe kondensaattorien ja mikä arvo ovat? Ja mitä muuta on väärin hallituksen kanssa?

Parhaimmillaan kapasitanssi voidaan mitata, jos toinen kondensaattoreita ei ole oikosulussa. Sinun tulisi olla tietoinen, että useampaan osaan, esimerkiksi MOSFET kytkimet voivat vaurioitua myös. Kondensaattori vika voi olla joko spontaanisti, parhaimmillaankin rajoitettu vaikutus, tai esimerkiksi tuloksena input ylijännite, todennäköisesti aiheuttaa kauaskantoisia vahinkoja. Kummassakin tapauksessa sinun olisi pitänyt alkuperäisen kaavamaisen emolevyn virransyöttö toiminto, tai ainakin luonnos osittainen kaavamainen itse.

[Quote = Kwik, 239349] minun kaavio tahansa ATX PC motherboard.I tarpeen täsmentää PS2 hiiren kaavamaisen diagram.so että voin paikantaa ongelman helposti. [/Quote] [url = http://lqv77. com /] Le Quang Vinh - lqv77 [/url] kannattaa käyttää Google Chromen käännetään Vietnam kielestä kielen, jota ymmärrät

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back