kadenssi työkalu

P

p_shinde

Guest
Voiko kukaan kertoa, kuinka vedota peikko väline simulointi layout ..............

sen kadenssi työkalu, wat kaikki komennot antaa ..........

kiitos
Prasad

Hei,
ru tekee kaiken ur asia komentokehotteesta tai gui perustuu ..... Olen perehtynyt myöhemmin yksi ..... mitä teemme on seuraavat ....

alk. layout ... jälkeen Kongon demokraattisessa tasavallassa ... LVS .... u ote (voidaan RCX tai mitä ikinä) ulkoasun ......

on olemassa mahdollisuus "hierarkia editor ".... u on tehtävä se kaikki siellä ........ u voi olla, että" Käyttöopas "edellyttäen, että myyjä on tech-file / tekniikkaa .. ... yleensä sanotaan se ... etenkin räätälöityjen varten työkalu ur avulla ....

jos u vielä yksityiskohdista edellä voi kirjoittaa täällä ... i lähettää u doc .....

koskevat commandpromt ... olen sokea ....

gd onnea
snakudey

ok kiitos,

meidän tarvitse erillistä lupaa varten peikko simulointi?
tai muutoin se on inbuilt vuonna kadenssi virtuoosi työkalu ......??

voi jokin vastaus tähän ......

Prasad

Hei,

Ehdottomasti tarvitaan lisenssi peikko Simulator ja yleensä se on oletusarvoisesti simulaattori ja inbuilt.

Tällä hetkellä olen alittle bittinen ymmälläni .....
Mitä ajattelin kuten ur pyytävät "post layout simulointi".Tämä tapahtuu sen jälkeen, kun ulkoasu on ohi.Joten u on simuloitu ur piirit / Kaavio ennen ulkoasu.

Jos u on käyttänyt ajatuksen rytmi (eli simulointi sekä kaava) ... sitten u on ottaa simulaatio lisenssi peikko ...... siinä tapauksessa u ei uhkaa mikään ongelma .....

Jos ur simulointi on muu väline (kuten HSPICE jne. ).... sitten todennäköisesti u tuoda netlist alkaen kadenssi jälkeen layout ....... netlist on saatavilla ...... mutta en tiedä paljoakaan välisenä työkalu viestintä .....

gd
s. ..
sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back