Kaikki FEKO käyttäjän jotka tehneet RYP geometria?

N

nwittema

Guest
Hi All,

Olen yrittää jäljitellä vuonna FEKO klo 2-18GHz vuonna 2GHz vaiheet, joka 8foot halkaisija maataso, joka ei ole kiinteä (niin en voi käyttää UTD-unifrom teoria Diffraktiolaitteet varten tasainen sähköeristystä suuret rintalihakset kasvot).Olen käyttäen Monopole ja linja satama keskellä ja yrittävät myös käyttää MLFMM.

Minulla on paljon resursseja minun työasema mutta se pitää loppumassa kun käytän taajuuksilla noin 8GHz.En tiedä, että toiset ovat voineet simuloida tämän jopa 18GHz.

Kun juoksin kanssa symmettry se kertoi minulle, että oli ongelmia käyttäen linja satama keskellä, minulla olisi määriteltävä sataman symmetrisesti (?), Joten
en ole varma, miten se vahvistaa sitä.

Mielestäni symmetria (sähköinen), saattaa olla ainoa tapa säästää tarpeeksi resursseja suorittaa tämän ongelman?

Kaikki apu vahvistamisesta tämän symmetria olisi hienoa, kiitos!

~ Nick

Kuinka monta kolmiota on teidän malli?Miksi simulointi riippuu taajuus tai käytät - ongelmat vain yli 8 GHz?- Onko sinulla eri silmän eri taajuuksilla?

Klo 8GHz olen ~
254000 kolmio_Oma silmä ei riipu minun usein kuin se on osa aallonpituudella.Tämä tarkoittaa silmän kolmio saada pienempiä ja pienempiä kuin taajuus saa suurempi.Olen yrittänyt korvata tämän leikkaamalla määrä kolmio alas käyttämällä symmetriaa.

Kun Ohjekeskushaku annetun FEKO verkkosivuilla on olemassa muutamia vinkkejä siitä, miten voidaan vähentää muistiin koko FMM

Yritä käyttää myös mesh 8 GHz korkeampia taajuuksia kuin hyvin.Kyllä, sinulla on joitakin tarkkuus vuotaa, mutta todennäköisesti se voi olla 10% -15% ja voit hyväksyä sen?

Saatat myös todennäköisesti käyttää epätasainen silmäkoko - riippuen virtaukset levitystä pinta - jos ne ovat keskittyneet lähinnä joissakin aktiivinen alue saatat todennäköisesti vähentää määrä kolmiot malli.

Löysin paremman ratkaisun:
Lisätään MLFMM välilehdissä I asettaa laatikko kooltaan 0,2 (aallonpituuksilla) ja käytti Sparse noin Inverse (SPAI) preconditioner supistaa muistin vaatimukset.Minulla oli mahdollisuus ajaa jopa 14GHz niin pitkälle, vaikka ne ovat hyvin hitaita ja suuria ongelmia.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back