Kaistanpäästösuodin

S

Sadepuun

Guest
Dear All,

Olen suunnittelu bändi alipäästösuotimen minun FM demodulaattori.Käytän RC-piirejä (1K to 8K), mutta kun yhteys tuloste taajuuksia, se ei suodata pois taajuus alle tai yli.

En yritä laittaa BPF minun Circuit, mutta tulos on sama, ja se on myös melu välillä 1K on 8K.Olin myös yrittää rakentaa BPF OP ampeeria, mutta tulos on sama.

Onko sinulla kaikki ole mitään ehdotusta?

Terveisin,

Sadepuun

We wrześniu eksperci ESET odnotowali wzmożoną aktywność nowej wersji LockScreena, który podszywając się pod Interpol informuje o zaszyfrowaniu plików ofiary. Za ich odszyfrowanie żąda opłaty w wysokości 500 zł.

Read more...

Hei,

mitä taajuus olet töissä?Ja mitä ohjelmia olet simulointia sinun suunnitteluun?

Toistaiseksi se kuulostaa sinulla ei ole tarpeeksi vaimennusta ja hylkäät bändejä ....kokeile korkeammat suodatin joten ro on jyrkempi.Terveisin!

En ole tietoinen mistään puhtaasti RC-piirejä, jotka ovat kaistanpäästösuotimen vastauksen.Oletan, voitte tehdä RC highpass jälkeen RC LOWPASS, mutta olen melko varma, että kun selvittää sotkea thevanin vastaava piiri, se ei enää toimii kuten te sitä mieltä, että ei, se on vain yksi iso LOWPASS sotku .

Tarvitset OP AMP, tai joidenkin induktorit.Take your pick.

Hei, te tiedätte, ei ole BPF Whish voidaan vapauttaa kanssa RC piirejä, voit olla varma, että analysoimalla kytkentäkaaviot suodatin, haluan myös sanoa, että se on niin vaikea tehdä varmoja, kuinka usein olet filtring "aiheuttaa vielä se laskee arvon R ja C eivät ole mitä se on kirjoitettu, niin kokeile OP AMP kanssa Roch rakenne on hyvin hyödyllistä, ja varmista, että kuinka usein olet työskennellyt

http://www.phys.ualberta.ca/ ~ gingrich/phys395/notes/node48.html

... ja OP ampeeria:

http://www.swarthmore.edu/NatSci/echeeve1/Ref/FilterBkgrnd/Filters.html

Suunniteltaessa bändi alipäästösuotimen sinun on täytettävä muutamia criteries.Ensin sinun on määritettävä 3dB kulkea bändi tai aaltoilu.Toinen, kaistanleveys jossa voit määrittää halusi vaimennus.Kolmas, valitsi suodatintyyppi Butterworth, Chebyshew jne. Suodata teidän tapauksessa 1k-8k voi olla passiivinen tai aktiivinen, mikä on helpompi toteuttaa.

Paremman suunnittelun tavoitteena on suunnitella alipäästö ja ylipäästö suodattimia sekä Cascade, se antaa parempia tuloksia kuin kaistanpäästö suunnittelu teidän tapauksessanne.

Minusta on parasta yrittää Sallén & keskeinen structure.Besides Tuloimpedanssi on spektrometri on noin 75 ohmia, joten sinun täytyy samanaikaisesti ressitor noin 500 Hims.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back